Arodem Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 EAs nyeste innslag i serien kommer til høsten. Les hele saken Lenke til kommentar
nordmo91 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 "Medal of Honor: Warfare skal benytte seg av DICEs flunkende ferske spillmotor" warfare? >.< Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Skeptisk. Forrige MoH trodde jeg skulle bli like gjennomført som BF: Bad Company spilla, men storyen var helt utrolig dårlig, og multiplayer var so-so... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Warfighter? Høres ut som et spill som oser med originalitet.... 1 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 "Medal of Honor: Warfare skal benytte seg av DICEs flunkende ferske spillmotor" warfare? >.< Hups, det ble kanskje litt feil ja. Takk. Har rettet opp nå. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Har alltid vært litt fan av MoH serien, liker historien de lager. Samtidig gameplayet, multiplayer derrimot, ikke akkurat min type. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Håper det blir bedre enn siste MoH. Det hadde potensialet. men klarte det bare ikke. Singleplayeren var a walk in the park. Blei skikkelig skuffa. Får håpe det blir bedre! Men nå er det jo EA da. Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Forrige MoH var jo helt elendig, både singleplayer og multiplayer. Likte faktisk singleplayer hakket bedre enn multiplayer. At dice er involvert i utviklingen av et spill gir null garanti for høy kvalitet; statisk miljø, elendig våpenfølelse, små tunnelformede brett osv osv. Håper de benytter seg av "destruction" fullt ut, var utrolig tamt å spille MoH multi etter lang periode med BC2. Klarer de å levere så kan det være at det blir kjøp, men må si jeg er ekstremt skeptisk. Gleder meg mye mer til arma 3 Endret 24. februar 2012 av DeepW Lenke til kommentar
Pixan Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hvem bryr seg? Det forrige MoH spillet var en fiasko! Lenke til kommentar
0crysis Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Enda et dritt spill fra i Medal of honor serien lukter jeg, det forrige var noe elendig 1/5 fra meg. Alt var rett og slett feil i det spillet - jeg runna det også uheldigvis, waste of time. Får et standard spill. Savner de tidene da medal of honor var bra. Kan ikke selskap bare holde seg til det de er flinkest til? EA hold dere til ww2 !! kanskje det er melket men nå begynner denne taktiske kjedsomheten og å bli det. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 EA innrømmet i det miste den labre kvaliteten på MoH... Uansett, digget SPen, så blir nok et kjøp tenker jeg. Får håpe de er gode med FB2. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Enda et dritt spill fra i Medal of honor serien lukter jeg, det forrige var noe elendig 1/5 fra meg. Alt var rett og slett feil i det spillet - jeg runna det også uheldigvis, waste of time. Får et standard spill.Savner de tidene da medal of honor var bra.Kan ikke selskap bare holde seg til det de er flinkest til?EA hold dere til ww2 !! kanskje det er melket men nå begynner denne taktiske kjedsomheten og å bli det. Jeg vil gå i land på D-Dagen i Frankrike igjen, denne gangen med bedre grafikk. De kan helt klart melke WW2 mer, da jeg mener det fortsatt er scenarioer de kan benytte seg av. Bedre enn russland/Derka derkistan mohammad jihad. Det forrige var rimelig crappy ja. Hadde vært helt fantastisk med WW2 setting med frostbite 2 motoren! 1 Lenke til kommentar
pxK Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Ja vær så snill, la Medal of honor være "Cod" spillet fra EA og ikke Battlefield. Endret 24. februar 2012 av pxK Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Haha. Tittelen må jo vere ein spøk. 1 Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Ja vær så snill, la Medal of honor være "Cod" spillet fra EA og ikke Battlefield. MoH og BF3 har jo like kjedelig gameplay som de senere CoD spillene så det spiller vel faktisk ingen rolle.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Savner de tidene da medal of honor var bra. Jeg også. Call of Duty var også bra en gang. Rart å tenke på nå. Selv om jeg var dritlei WW2 vil jeg ha et spill med den settingen igjen nå. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Haha. Tittelen må jo vere ein spøk. Neida! Ingen spøk. Oppfølgeren skal hete Advanced Warfighter... Nei vent nå litt.... Men ærlig talt, hvordan går det an å være så ukreativ? Dette helvetes ordet, "warfighter" eksisterte jo praktisk talt ikke før generiske FPS-utviklere begynte å klemme dem inn i titler engang. Endret 25. februar 2012 av Hr. Jenssen 1 Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Warfighter? Seriøst? På tide å sende ett par bokser med kreativitet til gjengen bak det navnet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå