timmstokke Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hva er egentlig beste måten å vaske/rense laptop LCD'en? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 :-? Fin og lite loende vaskeklut svakt fuktet i såpevann(Zalo etc.). Eventuellt kan du gjøre som meg å kjøpe deg skjermrensekluter til formålet! Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 jif universal stålull skal visstnok være et bra alternativ Neida. For min del tar ikke jeg så mye på skjermen, så det er bare støv som må bort en gang i blandt, og til det trengs det ikke noe såpe. Bruker en lett fuktig bomullsklut bare. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 først et papir som er litt fuktet for å få bort flekker,så en støvtørkeklut. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Du må IKKE bruke annet enn en fuktet klut. Såper og slikt fjerner det beskyttende laget på LCD skjermen. Får du det ikke vekk med bare vann så finnes det spesielle produkter til LCD skjermer. Anbefaler disse. For all del ikke bruk Jif eller Zalo. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 microfiberklut. enkelt og greit.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 kjøp skjermvask eller laptopvask eller hva det heter så får du det riktig, men en svak fuktet myk klut er nok ikke dumt Lenke til kommentar
opticus Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 ikke bruk vanlig såpe eller noe annet som sliper (stålull, zalo etc..) kjøp deg noe som er laget for formålet. Vet ikke hva det heter jeg heller Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 De har disse på komplett for formålet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...4&view=detailed Men for all del ikke bruk noen vaskemidler som zalo og liknende som ikke er ment for formålet!!! Du kan evt. kanskje prøve en en myk fuktet klut som en del andre har foreslått... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå