knut-eirik Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Som tittel på innlegget så lurer jeg på hva jeg kan og bør ta for en 1 år gammel iPhone 4 som er sort og har vanlige bruks merker men forøvrig i god stand. Den er ulåst. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Greit å oppgi størrelse/kapasitet, da det er dette som skiller modellene med tanke på pris. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Som tittel på innlegget så lurer jeg på hva jeg kan og bør ta for en 1 år gammel iPhone 4 som er sort og har vanlige bruks merker men forøvrig i god stand. Den er ulåst. se på finn.no et hav av ipohner til salgs der..får vel ikke noe mere enn de som ligger der. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Greit å oppgi størrelse/kapasitet, da det er dette som skiller modellene med tanke på pris. Den minste 16Gb Som tittel på innlegget så lurer jeg på hva jeg kan og bør ta for en 1 år gammel iPhone 4 som er sort og har vanlige bruks merker men forøvrig i god stand. Den er ulåst. se på finn.no et hav av ipohner til salgs der..får vel ikke noe mere enn de som ligger der. Er ikke de en smule overpriset? Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Jo mange av dem er helt latterilg overpriset men, det er jo flott da kan du legge ut din si 500-1000 kr mindre så får du solgt den priser på mobiler faller jo fortere en fy om dagen,så hadde ikke forventet så mye. Endret 24. februar 2012 av cosm0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå