taleg Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg er i ferd med å kjøpe meg et surround anlegg.. Yamaha rx-640 Problemet er at jeg gjerne vil koble alt til dette annlegget. Jeg sitter her med 1 pc med et audigy kort.. hvor jeg har en digital jack utgang.. greit nok, trenger bare en overgang til coaxial (phono plugg) Men jeg sitter også med en pc som har at Abit NF7-S v2 hovedkort med intregret lyd.. og det virker som om den eneste digitale utganget dette kortet har er en optisk utgang... stemmer dette ? For jeg kan ikke finne noe info om dette på abit sine sider... Er det noen som kan hjelpe.. ? Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Mitt Abit NF7-S 2.0 kort at kun optisk S/PDIF utgang Lenke til kommentar
radix Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Dersom det er denne du mener: http://www.yamaha-audio.co.uk/homecinema/r...ers/rx-v640rds/ Denne har coaxial og optiske innganger, så det burde ikke være noe problem med hovedkortet ditt. Se bildet under.. Lenke til kommentar
taleg Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Takker og bukker for kjapt svar... Hvor fant du det bildet Radix.. jeg har drevet å lett etter noe lignende, men det eneste jeg fant var det som ligger på yamaha sine websider... Sånn da var den bestilt... Sukk.. at kabler skal koste så mye... nesten 3000,- i bare kabler også kommer høytalerene opp å der igjen... Ja da blir det bra lyd og brød og vann på meg en god stund fremover.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå