Bjerknez Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Har blitt litt fasinert av Jeep Wrangler og lurer på hvordan feilstatistikk og kunde tilfredshet er rundt den bilen? Snakker om en splitter ny Wrangler (2012mod.) Har liksom ikke hørt så mye om den bilen vedrørende tester etc... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 I Norge - nei. Er vel ikke den mest vanlige bilen her til lands. Er ikke vanskelig å finne review/tester/omtaler på denne globalt: http://www.google.no/webhp?hl=no#hl=no&gs_nf=1&cp=17&gs_id=2u&xhr=t&q=jeep+wrangler+2012&pf=p&sclient=psy-ab&pbx=1&oq=jeep+wrangler+201&aq=0&aqi=g4&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=5a89204150a41f3e&biw=1601&bih=852 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 I Norge - nei. Er vel ikke den mest vanlige bilen her til lands. Er ikke vanskelig å finne review/tester/omtaler på denne globalt: http://www.google.no/webhp?hl=no#hl=no&gs_nf=1&cp=17&gs_id=2u&xhr=t&q=jeep+wrangler+2012&pf=p&sclient=psy-ab&pbx=1&oq=jeep+wrangler+201&aq=0&aqi=g4&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=5a89204150a41f3e&biw=1601&bih=852 Mulig jeg er spesiell, men hadde håpet på og finne norske tester av bilen... Noen her inne som kanskje har en Wrangler eller som vet noe mer om feilstatistikk etc. på bilen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeep Club Norge kan jo være et sted å undersøke hos. De har visstnok eget bruker forum også. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Hehe, det blir vel litt som å spørre en Toyota forhandler om Toyota er bra Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har jobbet forholdsvis nært med Jeep før RSA ble importør, og erfaringsmessig så virker Wrangler ganske god, men det har ikke blitt solgt mange av den så det finnes nok ikke det største erfaringsgrunnlaget. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Skal prøvekjøre en Jeep Wrangler Unlimited Rubicon 2.8D 200HK'er i dag, og skal ha den til i morgen. Den skal imponere meg ganske mye for at jeg skal vurdere denne fremfor en Amarok... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva med en defender? Den ser jo steintøff ut! Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Defenderen blir litt voldsom Men jeg må innrømme at jeg ble veldig forelsket i Jeep Wrangler Unlimited! Har prøekjørt en del nå og jeg har egentlig ikke mange ankepunktene og komme med. Egentlig så har jeg ingen ankepunkter i det hele tatt... Motoren virker vesentlig friskere enn motoren i Amarok og Pajero, og støynivået var faktisk også litt bedre! Dette hadde jeg ikke trodd. Jeg satt faktisk også ganske godt selv om skilleveggen godt kunne vert litt lenger tilbake. Satt mye bedre i Jeep'en kontra Pajero. Bilen er også noe eget med tanke på utseende og man skiller seg på en måte litt mer ut med en slik. Tror jaggu meg jeg vurderer enn Jepp Wrangler istede for Amarok jeg altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå