Gå til innhold

[Løst] Ønsker hjelp til kjøp av gamer data

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å kjøpe en gamer pakke fra komplett.no ettersom jeg ikke klarer å sette sammen et bra system selv, lurer nå på om noen datakyndige kan tipse meg litt om et bra oppsett.

Tenkte på dette, med noen småforandringer:

http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10536

Har hørt at CM Storm Scout Midi Tower kan være ganske bråkete og ettersom jeg har tenkt til å bruke maskin i en stue (på ganske mye) og ønsker minst mulig susing fra den, så tenkte jeg at kanskje Cooler Master Silencio 550 Midi Tower er et bedre valg? Eller hva med Cooler Master HAF 912 Plus Midi Tower?

Ettersom det først og fremst skal brukes til spillmaskin/film etc. lurer jeg på om noen kan fortelle meg om en bra kombinasjon som gir minst mulig støy, men samtidig takler de seneste spillene (WOW & Diablo 3 når dette kommer ut) uten å overopphete, helst tatt ut ifra komplett sin liste i linken ovenfor (ettersom jeg antagerlig kommer til å kjøpe denne, med noen forandringer).

Så kommer et dumt spørsmål; hvis jeg velger å bytte ut dvd leser/brenner med en Bluray brenner, må jeg da ha andre spesielle tillegg for å få Bluray til å funke?

Altså hva er et bra oppsett ut ifra lista, når jeg ønsker en bra spilldata med minst mulig støy?

Takker for svar som måtte komme :)

-Kristina J. Lysebo-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først og fremst så vil jeg anbefale seg å bygge PCen selv, det er bedre PC for penga, du lærer noe veldig nyttig og du får bedre utvalg av deler som passer bedre :)

det er heller ikke vanskelig, det meste går bare på å satte ting der det passer

hvis det er ønskelig så kan jeg sette opp ett oppsett for deg :)

Lenke til kommentar

Har kjøpt data nå, så jeg trenger ikke hjelp, takker for svar.

først og fremst så vil jeg anbefale seg å bygge PCen selv, det er bedre PC for penga, du lærer noe veldig nyttig og du får bedre utvalg av deler som passer bedre :)

det er heller ikke vanskelig, det meste går bare på å satte ting der det passer

hvis det er ønskelig så kan jeg sette opp ett oppsett for deg :)

Endret av Kristinajl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...