Vice Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Om du ikke bolter fast dopapiret ditt er det din egen skyld om det blir stjålet. 6 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Ja, faktisk. Vi tar ellers i dette samfunnet, vare på en god del spesielle typer - jeg har gjort mitt innenfor "drittarbeid", for å si det sånn Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 "Ikke rapp toalett-papir da forbaskede romfolk!" Skrek Svenskekongen.... 3 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Ja, faktisk. Vi tar ellers i dette samfunnet, vare på en god del spesielle typer - jeg har gjort mitt innenfor "drittarbeid", for å si det sånn Litt sånn som at det er jenters skyld at de blir voldtatt dersom de skulle finne på å forlate hjemmet. Er jo mange "spesielle typer" der ute som må få lov til å ferdes fritt uten å bli fristet...ikke sant?Men var det noe feil på toalettene? Eller har du jo en gyllen sjanse nå til å gjøre litt mer drittarbeid og samtidig gjøre alle en tjeneste, inkludert det flotte og stolte romfolket! Endret 11. august 2012 av Vice 5 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Ja, faktisk. Vi tar ellers i dette samfunnet, vare på en god del spesielle typer - jeg har gjort mitt innenfor "drittarbeid", for å si det sånn Romfolket er ikke "vårt" folk, og det er ingen grunn til at Norge som land skal gjøre spesielle tiltak fordi disse turistene ikke klarer å unngå å stjele dopapir og tørke av seg på veggene når dopapiret de har stjålet er borte. De eneste jeg vet om som smører avføring på vegger, er mennesker som har en alvorlig sinnsykdom og sterkt psysisk utviklingshemmede. Jeg tror ikke engang narkomane synker til det nivået. 5 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg bekjemper for det meste dumhet og idioti når jeg treffer på det, men "pencilcase" hvor er du?? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 De eneste jeg vet om som smører avføring på vegger, er mennesker som har en alvorlig sinnsykdom og sterkt psysisk utviklingshemmede. Jeg tror ikke engang narkomane synker til det nivået. En del rockelegender har jo sine rykter basert på denslags. Ozzy Osbourne er jo en av dem som har smørt sin bæsj utover (hotell)vegger og han blir hyllet overalt der han ferdes. Så skal det jo sies at han ga ut "Diary of a madman". Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 En del rockelegender har jo sine rykter basert på denslags. Ozzy Osbourne er jo en av dem som har smørt sin bæsj utover (hotell)vegger og han blir hyllet overalt der han ferdes. Så skal det jo sies at han ga ut "Diary of a madman". Han har jo trykket i seg så mye tvilsomme stoffer at han er blitt fullstendig ødelagt i hodet. Og en mann som vel starter karrieren sin med å bite av hodet på en flaggermus er vel ikke helt god i hodet i utgangspunktet heller 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Men nå er det vel andre kvaliteter som han hylles for enn bæsj og spising av flaggermus. Kvaliteter som overskygger slike opptrinn. Men dersom hans andre kvaliteter besto av stjeling og generell kriminalitet så hadde han nok i likhet med diverse andre fått seg "et tupp i ræva" for å bruke "Pencilcase" sine ord. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ja, faktisk. Vi tar ellers i dette samfunnet, vare på en god del spesielle typer - jeg har gjort mitt innenfor "drittarbeid", for å si det sånn Litt sånn som at det er jenters skyld at de blir voldtatt dersom de skulle finne på å forlate hjemmet. Er jo mange "spesielle typer" der ute som må få lov til å ferdes fritt uten å bli fristet...ikke sant?Men var det noe feil på toalettene? Eller har du jo en gyllen sjanse nå til å gjøre litt mer drittarbeid og samtidig gjøre alle en tjeneste, inkludert det flotte og stolte romfolket! Takk for tilbudet om stråmenn, men så lenge du ikke har dannelse nok til å samtidig tilby adekvat medfølgende drikke, må jeg avstå fra måltidet (voldtekt osv) Før i tiden var min fysikk av en helt annen kvalitet, og da brukte jeg til og med å hoppe i høyet med jentene .... men i de senere år har jeg blitt så gæren i ryggen, så den hyggen er dessverre forbi - dermed kan jeg nok ikke bidra med så mye fysisk drittarbeid, sorry ... Men likevel flyter det nå rundt med dritt og lort ... så jeg håper at de som eks. har ansvaret for slike ting etterhvert klarer å ta innover seg at tilbud må ses i sammenheng/forhold til bruker/klienter, og tilpasse verktøyene på best praktisk måte. Men der er jo endel annen dritt som flyter rundt forbi, og den drittypen kreves det ikke noe spesielt fysiske forutsetninger for å håndtere. Da tenker jeg så klart på drittpreik og rasistiske oppgulp, samt diskriminerende små drittkladder som godt voksne har den sære høfligheten å dumpe i hodet på intetanende mednettbrukere. Derfor har vi bla. denne tråden, eller skal jeg kalle det for forumfjøset ? Her kommer nær og fjærn innom, og legger fra seg sin mentale søppel og dritt. Noen stikker innom med ett relativt voldsomt lass med rein møkk, og dumper den i en ikke så pen haug, for så å forsvinne ut i gud vet hva ... Jeg har til og med forstått det slik av enkelte klienter, at bare tittelen på tråden, får det til å velte seg både hist og pist ... Med andre ord er trådtittelen å regne som; mentalt klystèr, for noen Disse vet jeg ikke annet om enn at det sannsynligvis gjorde de typene noe godt, å få tømt sin mentale endetarm, og håper med det at de føler seg mer vel etterpå, og at tømmingen av dritt og lort medfører at huet på de samme blir litt renere, og at de kanskje blir litt mindre sinna på omgivelsene ... Så har vi de mer veloppdragne dritetrengte som har vent seg til at det finnes ett forumfjøs i nærheten av dem, og at de dermed ikke behøver å ha på seg mentale bleier slik at de unngår at de driter seg litt ut i mer uskyldsrene tråder. De kommer innom her hver bidige dag og gjør sitt lille fornødne, for så å stabbe ut i resten av forumverdenen som langt mer kompetente småtroll, og slipper å være så forstoppet i hodet, og dermed mer sjarmerende selskap for omgivelsene. Så langt er jo alt bare fryd og gammen, men det kommer med en pris - og det er fordi det kreves at fjøsrøkteren, som i dette tilfellet er den rygghalte pencilcase, til stadighet må passe på at det er nok av utstyr som klientene kan henge sine små bedritne knakkpølser i, før under og etter dritejobben, samt passe på at de får på seg buksa før de forlater fjøset. Erfaring med "selvdrevne fjøs" eller "tråder" i denne kategori, har jeg sett at resultere i veldig hyppige besøk av vetrinærtjenesten, som også noen kaller "moderatorer", og til slutt (etter alt for kort tid) ser de seg nødt til å svi av hele gården (eller stenge tråden, som det også heter) Det synes jeg er veldig trasig, fordi jeg mener bestemt at forumet må ha slike "utedasser", og at det faktisk er å regne som ett mentahygienisk verktøy, som ikke koster skjorta. Bare fordeler altså Den jobben synes jeg selv har blitt gjort på en grei måte. Man kunne jo ønsket seg litt andre typer tilbakevendende fjøsdyr, men man får ta til takke med det man fikk og får. Jeg skal ikke klage. Så jeg vil for egen del konkludere med at min fjøsjobb har blitt utført så godt som jeg bare klarer, og håper at resten av forumet nyter godt av "komposteringsjobben" som vi får til her. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Jeg bekjemper for det meste dumhet og idioti når jeg treffer på det, men "pencilcase" hvor er du?? Her var du vel så absolutt litt "dritatrengt" ... Hva var det du trengte hjelp med denne gangen? Endret 12. august 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Det har jeg allerede gjort - og jeg ser det ikke som min oppgave å drive utstrakt opplæring av politikere. Hvis du ikke evner å følge med, og likevel bruker såpass høy kølleføring i denne debatten, kan du finne ut av det selv. For meg virker du å være en typisk "FRP"er. For et styggt lavmål du tyr til her. Jeg hadde forventet bedre, men nå skjønner jeg hvalsags type du er. For meg virker du å være et typisk ignorat kjøtthode. Og hvor idiotisk det er av deg å kjempe andre sine kamper!? Har du blitt bedt om det, så er det forsåvidt greit nok - men hvis det er noe du har funnet på selv, forteller det meg at du hverken respekterer den du forsvarer, i likhet med den du angriper på en sånn stakkarslig måte. Jeg er nokså trygg på at vedkommende som fikk litt pisk av meg, tåler det veldig godt - og spesielt godt bør vedkommende tåle sånt, siden brukeren selv er så stor i kjeften. Så den får du null poeng for Endret 12. august 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Det har jeg allerede gjort - og jeg ser det ikke som min oppgave å drive utstrakt opplæring av politikere. Hvis du ikke evner å følge med, og likevel bruker såpass høy kølleføring i denne debatten, kan du finne ut av det selv. For meg virker du å være en typisk "FRP"er. For et styggt lavmål du tyr til her. Jeg hadde forventet bedre, men nå skjønner jeg hvalsags type du er. For meg virker du å være et typisk ignorat kjøtthode. Og hvor idiotisk det er av deg å kjempe andre sine kamper!? Har du blitt bedt om det, så er det forsåvidt greit nok - men hvis det er noe du har funnet på selv, forteller det meg at du hverken respekterer den du forsvarer, i likhet med den du angriper på en sånn stakkarslig måte. Jeg er nokså trygg på at vedkommende som fikk litt pisk av meg, tåler det veldig godt - og spesielt godt bør vedkommende tåle sånt, siden brukeren selv er så stor i kjeften. Så den får du null poeng for Appropo kjempe andre sine kamper. Har sigøynerne bedt deg om å kjempe dem sin kamp? I så fall bør du vurdere å gi deg nå, for de vil aldri være takknemlige. De fortsetter å drite i eget reir (pun intended), som de alltid har gjort. Du vil ikke får noe hjelp i fra dem. Endret 12. august 2012 av Uderzo 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Appropo kjempe andre sine kamper. Har sigøynerne bedt deg om å kjempe dem sin kamp? I så fall bør du vurdere å gi deg nå, for de vil aldri være takknemlige. De fortsetter å drite i eget reir (pun intended), som de alltid har gjort. Du vil ikke får noe hjelp i fra dem. Jeg kjemper ikke for romfolket spesielt. Jeg kjemper for felles verdier, og måten vi bruker eller ikke bruker dem når vi får litt press på oss. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) feil Endret 12. august 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Så den får du null poeng for Jeg synes ikke det hører hjemme i noen debatt å stemple de som har andre meninger enn deg selv, de som ifølge deg har feil meninger, som FRP'er. Det er et lavmål jeg ikke hadde forventet av deg. 4 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Takk for tilbudet om stråmenn, men så lenge du ikke har dannelse nok til å samtidig tilby adekvat medfølgende drikke, må jeg avstå fra måltidet (voldtekt osv) Før i tiden var min fysikk av en helt annen kvalitet, og da brukte jeg til og med å hoppe i høyet med jentene .... men i de senere år har jeg blitt så gæren i ryggen, så den hyggen er dessverre forbi - dermed kan jeg nok ikke bidra med så mye fysisk drittarbeid, sorry ... *snip* Ja her var var det sannelig mye dritt å ta tak i ja. Selv flere representanter fra romfolket klarer nok ikke å produsere såpass mye på så kort tid. Ganske så morsomt at andre beskyldes for å skrive "dritt" når du definitivt står for det aller største bidraget selv Endret 12. august 2012 av Vice 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Så den får du null poeng for Jeg synes ikke det hører hjemme i noen debatt å stemple de som har andre meninger enn deg selv, de som ifølge deg har feil meninger, som FRP'er. Det er et lavmål jeg ikke hadde forventet av deg. Du må for min del bare la bli med å tillegge meg meninger som jeg ikke har flagget selv! Hvis du mener at det å si at andre ligner på en typisk "FRP"er, er ett negativt stempel, får det stå for din egen oppfatning. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (hvis jeg har noen på meg) Du burde ikke gi dem noe. Det er ett dilemma, og jeg velger altså å gi. Tiggingen er organisert og de har mer penger en de gir seg ut for å ha. Man kan vel si at all tigging er "organisert" - men hvilke av tiggerne som evnt. er ofre for menneskehandlere - eller bare er organisert i en "stamme" eller "slekt" innenfor "romfolket", er det lite bevis å finne om. At de "alle" organiserer seg når de kommer til oss, er jo ren skjær fornuft, og behøver ikke ha noen annen hensikt enn for å gjøre "arbeidsdagen" så smidig som mulig. Offerrollen er komplett, og folk lar seg desverre lure av det Når det kommer til alle fattige og trengende - så ser de like verdig trengende for meg, og derfor klarer jeg heller ikke å unngå å bli lurt noen ganger. Hvordan klarer du å se hvem som bløffer, eller hvem som er seriøst trengende? Disse har ikke noe i landet å gjøre. De fleste som kommer hit og tigger, er rumenske statsborgere, og har samme rettigheter for fri ferdsel innenfor EU-grensene, som det vi selv har. Romaina mottar store summer fra EU og Norge for å bedre forholdende for disse i hjemlandet. Romania skal motta 2 milliarder i overføringer fra oss i de neste 10 årene. Ca 200 millioner av disse midlene er øremerket romfolket og bedring av deres situasjon i hjemlandet. Så når du sier at vi overfører store summer, er det etter min mening bare; relativt stort. Problemet er visst at pengene forsvinner i korrupsjon, før de når frem - eller det sier de selv, og det blir bekreftet fra byråkrater i EU-systemet. Vi har store problemer med kriminalitet fra Romania. Etter det jeg har fått med meg er de fleste problemer av "ordensforstyrrelser" å regne, og har ikke noe med kriminalitet å gjøre. Men så klart vil det vel blomstre opp endel nasking og lommetyverier i kjølvannet av at de rett og slett blir for mange som oppholder seg på samme sted, og at det markedet blir for lite til at det er nok å tjene på bare tigging. Ved å gi dem en "slant" oppfordrer du dem til å bli her, hvis alle ignorerte dem, dro de kanskje hjem. Hvis de hadde noe å dra hjem til, skulle jeg kanskje vært med på å slutte å gi dem noe annet enn ett vennelig blikk. Men siden de nå er så dårlig stilt som de er, har ikke jeg noe annet valg enn å gi det jeg kan avse. Hvis du velger å gi, så er dette ditt valg.Jeg dømmer ikke folk som gir.Jeg har mitt standpunkt, så får andre ha sitt.Det er ekstremt vanskelig å vite hva som egentlig er lurest..hvem vet? Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ta en titt på denne dokumentaren om rumenske tiggere: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/833544/ Man ser at det ikke nødvendigvis er spesielt organisert, men når tiggerne kommer tilbake til hjemlandet blir muligens flere fristet til å komme hit å tigge. Selv gir jeg ikke mer enn en femmer i ny og ne, men dette med å kjøpe mat til tiggere slik som mange har foreslått skal jeg vurdere å begynne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg