Gå til innhold

Jeg gir bestandig "romatiggere" en "slant i koppen" - hva gjør du og kan du forsvare det?

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Hva var feil med disse toalettene? Hvordan skilte de seg ut fra alle andre toaletter i konspirasjonsteorien din?

Jeg var å så på disse toalettene med egne øyne, og for meg så de helt vanlige ut, men de stod på en uvanlig plass, og hadde et veldig uvanlig klientell. Så gikk jeg bort til den barnehagen hvor de hadde driteproblemer ute i sandkassene sine, og la merke til klientellet der også - og ingen av dem var romfolk eller tiggere, men det var endel andre uro-elementer der i stedet, som var blitt jagd bort fra "plata" og det var ikke vanskelig å verken høre, se eller lukte

Finner du den dokumentasjonen som bekrefter at det faktisk var en gjennomtenkt plan bak utplasseringen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilbake fra en liten tur i Strømstad. Pen liten by, men er mer usikker på om alle de norske feriegjestene som invaderer byen og griser den ut med sine vanlige årlige herjinger, egentlig pynter så mye opp i helhetsbildet, det være seg rent estetisk eller ved sin lett norske arrogante oljedalernyrike "her kommer jeg - så bare pass deg, søta bror" måte å oppføre seg på ... Men så lenge vi har nok penger, tenker jeg søta bror bare biter seg godt fast i leppen, og venter til broderfolket har gått av seg galskapen

Ja, kan tenke det er helt forferdelig for Strømstad med alle disse oljerike snobbete nordmennene som kommer og sløser penger her og der og bidrar helt ukritisk med støtte til lokale butikker og bedrifter. Det går rett og slett ikke an å holde på sånn!!
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg var å så på disse toalettene med egne øyne, og for meg så de helt vanlige ut, men de stod på en uvanlig plass, og hadde et veldig uvanlig klientell. Så gikk jeg bort til den barnehagen hvor de hadde driteproblemer ute i sandkassene sine, og la merke til klientellet der også - og ingen av dem var romfolk eller tiggere, men det var endel andre uro-elementer der i stedet, som var blitt jagd bort fra "plata" og det var ikke vanskelig å verken høre, se eller lukte

Finner du den dokumentasjonen som bekrefter at det faktisk var en gjennomtenkt plan bak utplasseringen?

Dokumentasjon? Er det motsatt bevisbyrde nå også? Skal den som fremsetter konspirasjonsteorien dokumentere eller er det de som blir urettmessig beskyldt med tåpelige anklager som skal dokumentere? Plassen de sto på var høyst uvanlig da det var det området som var under okkupasjon av romfolket på den tiden. Men sikkert greit å legge skylden på de narkomane istedet... Endret av Vice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, kan tenke det er helt forferdelig for Strømstad med alle disse oljerike snobbete nordmennene som kommer og sløser penger her og der og bidrar helt ukritisk med støtte til lokale butikker og bedrifter. Det går rett og slett ikke an å holde på sånn!!

Jeg har opplevd nordmenns herjinger i strømstad/svinesunds-området gjennom snart 20 år, og jeg for min del synes det er direkte skammelig, men det er jo meg det.

Men du har helt rett - vi er veldig kompetente til å vralte rundt på diverse kjøpesentre og dra kortene våre, men du aner vel egentlig ikke særlig mye om hva lokalbefolkningen synes om oss snille kjøpesterke nordmenn, gjør du vel?

Lenke til kommentar

Det er en fundamental forskjell. Husk at majoriteten av nordmenn som reiser til Strømstad ikke sover i parkene der. De sprer ikke urin og eksrementer i natur eller offentlige områder. De betaler for seg og bidrar til handel.

Helt motsatt er det med mennesker som reiser og ikke har penger å bidra med, men heller forventer at vertene skal gi dem penger, varer og tjenester. Og dette er ressursene de etterspør ved å plage, forurense, hindre ferdsel, snylte og forstyrre som takk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er en fundamental forskjell. Husk at majoriteten av nordmenn som reiser til Strømstad ikke sover i parkene der. De sprer ikke urin og eksrementer i natur eller offentlige områder. De betaler for seg og bidrar til handel.

Ta deg noen turer i samme området litt sånn dann og vann, kanskje du får opp øya litt til .. Å oppføre seg som svin, og kunne betale for sitt svineri, er bare et lite hakk bedre enn å oppføre seg som svin og ikke betale for seg

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kanskje du passer bedre inn i den gjengen av nordmenn enn det jeg gjør - velbekomme, sier jeg

Lenke til kommentar

Ta deg noen turer i samme området litt sånn dann og vann, kanskje du får opp øya litt til .. Å oppføre seg som svin, og kunne betale for sitt svineri, er bare et lite hakk bedre enn å oppføre seg som svin og ikke betale for seg

Har du forresten noen som helst kilder på dette? Vil tro at dette ville være skrevet endel om i lokalaviser ol? Endret av Vice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har du forresten noen som helst kilder på dette? Vil tror at dette ville være skrevet endel om i lokalaviser ol?

Bare å gugle så mye du vil - det er ingen nyhet, og ofte skrives det ekstra mye rundt problemet hver bidige påskefeiring. Jeg bidro bare med mine egne tanker rundt rundt problemstillingen - altså observasjoner og kontakter med de som utsettes for nordmennenes herjinger

Lenke til kommentar

Bare å gugle så mye du vil - det er ingen nyhet, og ofte skrives det ekstra mye rundt problemet hver bidige påskefeiring. Jeg bidro bare med mine egne tanker rundt rundt problemstillingen - altså observasjoner og kontakter med de som utsettes for nordmennenes herjinger

Aha, så det er en meget spesifikk gruppe med ungdommer som er på fylla i påsken. Hvordan fikk du dette til å gjelde alle nordmenn utenom den spesifikke perioden? Har du noen kilder? Eller ikke? ;)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Aha, så det er en meget spesifikk gruppe med ungdommer som er på fylla i påsken. Hvordan fikk du dette til å gjelde alle nordmenn utenom den spesifikke perioden? Har du noen kilder? Eller ikke? ;)

såså, slappe av nå, og bruke innsiden av hodet ditt .. det er ikke farlig, har jeg hørt

Lenke til kommentar

såså, slappe av nå, og bruke innsiden av hodet ditt .. det er ikke farlig, har jeg hørt

Tåkeprat kverna er i gang igjen ja :) Som vanlig er det lite med rot i virkeligheten i det som kommer fra din kant. Dette viste seg tydeligvis å bare være et nytt tilfelle i rekken. Endret av Vice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er det VM i skylapper ser jeg.

Dersom dere ikke klarer å fatte at nordmenn stadig støtt oppfører seg som rasshøl i utlandet, så bør dere kjøpe dere en utenlandsbillett istedenfor å bare sitte og synse hjemme. Jeg sier ikke at ALLE nordmenn er sånn - jeg sier ikke engang at mesteparten av oss er sånn. Men det er mange av dem. Snørrunger som raver fulle rundt og er ekle overfor lokalbefolkningen på sydensteder, Frpere som krever at kelnerne snakker norsk i Spania og ræggere som lager bråk i Strømstad. Så sent som i forfjor ble flere av mine beste venner pælmet ut av firestjernershotellet deres på Tessaloniki fordi de spydde ut hovedinngangen. Er dette romfolkmentalitet, eller er det norsk drikkekultur?

Dere får tro hva pokker dere vil for min del, men Vanvittige Sky har helt rett når han poengterer at dere kaster digre stein i glasshus akkurat nå. Hadde dere bare latt det være med å påpeke hva dere ikke tolererer fra romfolket, så hadde det vært greit. Men nå ser det mer ut som et rasistisk korstog, anført av representanter for et av klodens mest motbydelig moraliserende folkeslag.

Endret av Lime Canes
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tåkeprat kverna er i gang igjen ja :) Som vanlig er det lite med rot i virkeligheten i det som kommer fra din kant. Dette viste seg tydeligvis å bare være et nytt tilfelle i rekken.

Og den fikk du to tomler for ... ikke rare greiene som skal til altså ... :wee:

Har du så fryktelig dårlig fantasi, at du ikke klarer å se for deg helt simple sammenhenger. Jeg var senest vitne til et opptrinn i dag, som fint kunne fått frem akkurat hva poenget er, nemlig at vi nordmennn oppfører oss som suppehuer, visse steder og i visse sammenhenger - så som i det helnorske annekterte friområdet som kalles Strømstad/Svinesund. Har selv hele 6 timer med ferske observasjoner å kunne slenge frem, men bruker dine egne ord heller: man må nesten oppleve dette på kroppen for å skjønne noe, og du bor jo slett ikke i nærheten, eller ikke nært nok. Ta deg en tur, og bruk tiden til å observere - så kan du kanskje få med deg hva jeg snakker om.

Og så klart vil vel ikke svenske "interesser", det være seg beboerne, eller næringslivet klage på oss kronidioter - det sier seg selv, og der er vi helt kliss like dem. Vi kysser gjerne de mer muskuløse statene villig i brunøyet, eller hvis vi tjener på det.

Jeg som tross alt bor, og jobber i området (hvor endel av jobben består av daglig ferdsel over broene, og omgang med landsmenn i dette området), vet veldig godt hva som snakkes om utenfor media og næringsinteresser. Dette idiotiske påskevisvaset var mest bare for å si noe som er velkjent i media, og hvor de er såpass irriterte over oss på andre siden, at det måtte særlige lover og regler til for å etterhvert hanskes med stadig mer utagerende og rusa landsmenn

Hva angår "tåkeprat", så lurer jeg på når du skal begynne å variere litt - eller skal du fremdeles basere deg på¨tre saker fra fjoråret, og ellers slenge deg med når det dukker opp en ledig hest?

Lenke til kommentar

Og den fikk du to tomler for ... ikke rare greiene som skal til altså ... :wee:

Har du så fryktelig dårlig fantasi, at du ikke klarer å se for deg helt simple sammenhenger. Jeg var senest vitne til et opptrinn i dag, som fint kunne fått frem akkurat hva poenget er, nemlig at vi nordmennn oppfører oss som suppehuer, visse steder og i visse sammenhenger - så som i det helnorske annekterte friområdet som kalles Strømstad/Svinesund. Har selv hele 6 timer med ferske observasjoner å kunne slenge frem, men bruker dine egne ord heller: man må nesten oppleve dette på kroppen for å skjønne noe, og du bor jo slett ikke i nærheten, eller ikke nært nok. Ta deg en tur, og bruk tiden til å observere - så kan du kanskje få med deg hva jeg snakker om.

Og så klart vil vel ikke svenske "interesser", det være seg beboerne, eller næringslivet klage på oss kronidioter - det sier seg selv, og der er vi helt kliss like dem. Vi kysser gjerne de mer muskuløse statene villig i brunøyet, eller hvis vi tjener på det.

Jeg som tross alt bor, og jobber i området (hvor endel av jobben består av daglig ferdsel over broene, og omgang med landsmenn i dette området), vet veldig godt hva som snakkes om utenfor media og næringsinteresser. Dette idiotiske påskevisvaset var mest bare for å si noe som er velkjent i media, og hvor de er såpass irriterte over oss på andre siden, at det måtte særlige lover og regler til for å etterhvert hanskes med stadig mer utagerende og rusa landsmenn

Hva angår "tåkeprat", så lurer jeg på når du skal begynne å variere litt - eller skal du fremdeles basere deg på¨tre saker fra fjoråret, og ellers slenge deg med når det dukker opp en ledig hest?

Det var dette med kildene dine da. :) Eller er det fortsatt ungdomsfylla fra påsken du snakker om? Eller må man ha mye fantasi ,som du sier, for å forstå vrøvlet ditt, nettopp fordi det er såpass mye fantasi der? Og om jeg kun hadde hatt "3 saker" så hadde det forøvrig vært uendelig mer enn det du noensinne har hatt her i tråden. Skal vi nå komme oss tilbake til topic igjen eller har den skiftet emne til å handle om nordmenn på fylla i utlandet?
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Du er på villspor , nå snakker jeg om rettigheter de har i Norge , hvordan vill man reagere om en norsk statsborger var i samme situasjon? Mener folk ville sagt at det er et stakkars menneske.

Av historisk betente årsaker tror jeg folk og myndigheter kvier seg for å røre borti problemstillingen og lar rumenerne slippe unna med mer enn nordmenn i samme situasjon. Hadde det vært en nordmann som forsøplet, dret ut nabolaget, gjorde hærverk, snappet lommebøker etc så ville vanlige folk fort ringt politiet og de hadde tatt tak i problemet raskere og kanskje mer hardhendt.

En annen ting er at norske statsborgere per definisjon SKAL forskjellsbehandles fra utenlandske statsborgere. Norske statsborgere har et helt annet sikkerhetsnett i samfunnet enn en turist. Norge kan ikke bli hele verdens sosialkontor. Det er anslagsvis 1-2 milliarder mennesker som hadde vært berettiget til sosialstønad dersom de hadde vært likebehandlet med norske statsborgere. For ikke snakke om hvor urealistisk det er å tilby disse milliardene basisbehov som tak over hodet, toaletter og mat i lille Norge. Det sier seg selv at vi ikke har sjans i havet til å tilby like rettigheter. Selv ikke for 1 promille av de som ville vært støtteberettiget (1-2 millioner mennesker). Vi kan ikke gi lillefingeren. Da kommer de 10 ganger så mange neste år, 100 ganger flere året etter det osv til vi har 1-2 milliarder tiggende og krevende turister i landet.

Istede for å si at de er problemet så kan vi prøve å sammarbeide med landene de kommer fra.

Romania er et av de landene som mottar mest humanitær støtte fra Norge, så det gjøres i aller høyest grad. Det er ikke mange ukene siden utenriksministeren var i Romania for å diskutere og optimalisere lokal humanitær hjelp og tiltak for å redusere tiggerturismen.

Endret av Simen1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dere får tro hva pokker dere vil for min del, men Vanvittige Sky har helt rett når han poengterer at dere kaster digre stein i glasshus akkurat nå. Hadde dere bare latt det være med å påpeke hva dere ikke tolererer fra romfolket, så hadde det vært greit. Men nå ser det mer ut som et rasistisk korstog, anført av representanter for et av klodens mest motbydelig moraliserende folkeslag.

Jada jada, bla bla bla..fæle Vesten...rasister...snobber..bla bla.. *gjesp*
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det var dette med kildene dine da. :) Eller er det fortsatt ungdomsfylla fra påsken du snakker om? Eller må man ha mye fantasi ,som du sier, for å forstå vrøvlet ditt, nettopp fordi det er såpass mye fantasi der? Og om jeg kun hadde hatt "3 saker" så hadde det forøvrig vært uendelig mer enn det du noensinne har hatt her i tråden. Skal vi nå komme oss tilbake til topic igjen eller har den skiftet emne til å handle om nordmenn på fylla i utlandet?

Jeg velger å svare meg ferdig - men du må gjerne holde smella

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Edit: Simen1

Romania er et av de landene som mottar mest humanitær støtte fra Norge, så det gjøres i aller høyest grad. Det er ikke mange ukene siden utenriksministeren var i Romania for å diskutere og optimalisere lokal humanitær hjelp og tiltak for å redusere tiggerturismen.

Problemet er at bare en "brøkdel" går direkte til de som trenger den hjelpen. Det har du vel fått med deg også - så der må politikerne våre være mye mer bestemte og følge opp summene helt frem til sluttmottakeren

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...