xbomullx Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg gir ikke til romfolk, sigøynere.. kjøper ikke bladene deres folk er folk for at de skal få trygd og få bli her, ugh. Kjøper alltid blad (ekko her i nordland) hos norske rusmisbrukere. 3 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Tja. Vi må bare leve med at innvandring og utvandring er naturlig. Agree. En del folk i denne tråden har tydeligvis glemt at verden er dynamisk. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Øh, nei, det er ikke løsningen på problemet. Forbud har generelt sett ingen hensikt. Sikkert derfor Danmark så og si er kvitt problemet med tigging .... for at det ikke har en hensikt 7 Lenke til kommentar
Strekene Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Vist Jensemann vil minske antall voldtekter, kriminalitet og drap så burde han vel se å sette en grense for hvor mange årlig utlendinger som skal få opphold, Og sørge for at INGEN kriminelle utlendinger for opphold. Nå for tiden er folk redd for å gå i oslo på natta og det er 90% utlendingenes skyld. Kall meg gjerne rasist. Men sånn er det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Nå for tiden er folk redd for å gå i oslo på natta og det er 90% utlendingenes skyld. Kall meg gjerne rasist. Men sånn er det. Nei, det er medias skyld. Oslo er tryggere enn på lenge, ifølge statistikkene. Ingen er så trygg for fare. (Omdal i Aftenbladet) Geir 2 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Sikkert derfor Danmark så og si er kvitt problemet med tigging .... for at det ikke har en hensikt ... og det å deportere jøder fra gata til leire var også en suksess? Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Slutt og grin, poenget mitt var at det å forby noe ikke nødvendigvis gjør tingenes tilstand bedre. Jøder forsvant fra gata, og ariske tyskere hadde mye goodtimes før 1940. Likevel er det regnet som den mørkeste tiden i tysk historie. Endret 27. juni 2013 av Lime Canes Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Og der var vi gang med hitling igjen, nice. 2 Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Slutt og grin, poenget mitt var at det å forby noe ikke nødvendigvis gjør tingenes tilstand bedre. Jøder forsvant fra gata, og ariske tyskere hadde mye goodtimes før 1940. Likevel er det regnet som den mørkeste tiden i tysk historie. Du har per definisjon tapt debatten. Takk for deltakelsen og lykke til videre. 2 Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Du har per definisjon tapt debatten. Takk for deltakelsen og lykke til videre. Hva er det du snakker om? Det finnes mennesker her i verden som er opptatt av å hjelpe alle, ikke bare seg selv og sine landsmenn. Endret 27. juni 2013 av Shrooms Lenke til kommentar
Strekene Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Forby tigging av utlendinger. Slik at vi en gang for alle kan bli kvitt dem. De bæsjer jo ned hele oslo.. Har vi lyst til å tråkke i bæsj hvor enn vi går? Har vi lyst til å bli drept og voldtatt på vei hjem fra jobb? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 Forby tigging av utlendinger. Slik at vi en gang for alle kan bli kvitt dem. De bæsjer jo ned hele oslo.. Har vi lyst til å tråkke i bæsj hvor enn vi går? Har vi lyst til å bli drept og voldtatt på vei hjem fra jobb? Nå er det svært sjeldent at drap og voldtekt er inne i bildet, men menneskehandelen de bedriver er svært alvorlig, spesielt når den er rettet mot barn. Men jeg tror absolutt ikke at Osloborgere bør frykte drap og voldtekt med det første fra disse folka. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 ... og det å deportere jøder fra gata til leire var også en suksess? ehhh .... det fungerer med forbud i Danmark - du sa det ikke hadde noen hensikt, altså du har feil. (å bringe inn OT har ingen hensikt bare for at du tar feil) 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 "Godwin's law" har allerede slått til flere ganger i denne tråden. Egentlig ikke så rart da tråden er ganske lang, men tror den slo til ganske tidlig første gangen dessverre. Og de som bekrefter loven har som regel heller ikke så mange poster, etter min egen erfaring. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Du har per definisjon tapt debatten. Takk for deltakelsen og lykke til videre. Dommeren har talt. Dere har hørt om Godwin's law altså, ja. Når er det lov å trekke paralleller til Nazi-Tyskland egentlig? Når det passer dere selv? Endret 27. juni 2013 av Lime Canes Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) ehhh .... det fungerer med forbud i Danmark - du sa det ikke hadde noen hensikt, altså du har feil. (å bringe inn OT har ingen hensikt bare for at du tar feil) Det er fortsatt ingen som har svart på spørsmålet mitt. Selv om man forbyr noe, betyr det ikke at alle får det bedre. Forbud generelt hører hjemme på 1500-tallet. Endret 27. juni 2013 av Lime Canes Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Forbud generelt hører hjemme på 1500-tallet. Ahh, ja selvsagt! Hvor har du lest dette nå da? På samme sted hvor du fant ut at staten er tyver og at Vesten er så fælt og ondt? Dere har hørt om Godwin's law altså, ja. Når er det lov å trekke paralleller til Nazi-Tyskland egentlig? Når det passer dere selv? Det er lov absolutt når som helst. Men man driter seg stort sett sett bare ut når det er fullstendig irrelevant i forhold til det man diskuterer. Endret 27. juni 2013 av Vice 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Jeg gir ikke til romfolk, sigøynere.. kjøper ikke bladene deres folk er folk for at de skal få trygd og få bli her, ugh. Kjøper alltid blad (ekko her i nordland) hos norske rusmisbrukere. norge, bare for rusa nordmenn (eller kanskje det bare gjelder "rusa norlænninga")... Jo jeg liker den nye vrien på den gamle leksa Hva om den norske rusmisbrukeren du nettopp støttet ved magasinkjøpet, omsetter gevinsten i ny dose knark, som så resulterer i overdose og så slipper du å støtte ham mere ... Er det like greit for deg? Endret 28. juni 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 28. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2013 http://www.osloby.no/nyheter/Her-far-byens-fattigste-en-seng-for-15-kroner-per-natt-7242736.html "Men det er bedre å betale for å sove her. Jeg tror jeg kommer til å bli i Norge litt lenger nå, sier Bonculescu." <Tenk deg at det står et morsomt facepalm-bilde her> For de som ikke ser poenget ... her blir det lagt til rette for å gjøre livet behagelig for tjuve- og svindlerpakket, og resultatet er at de vil bli lenger! Hipp hurra! Finnes det ingen grenser for dumhet? "Ja, her ser vi et problem ... og det løser vi ved å invitere problemet til å bli her lenger". Jeg blir bare helt matt. Så matt, så matt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg