Shrooms Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Nytt lavmål fra deg. Alt jeg sier finnes det dekning for og kilder på i tråden tidligere. Så pisspreiket ditt om løgner kan du droppe. For å tilbakevise pisspreiket ditt (igjen..): http://www.nrk.no/ny...rden/1.11073007 Og ja, den har selvsagt vært linket til tidligere her i tråden. Men den har du selvsagt "gått glipp av" ikke sant? Altså, dette er ikke en kilde på det finnes gode tilbud til romfolk? Jeg snakker uansett om å direkte gi dem penger, man kan også sette krav for disse pengene. Hint: Hvorfor rant dassene over som ble satt ut som prøveprosjekt for romfolket slik at de skulle ha noe å drite i? Se om du klarer å finne kilden nå. Klarer du såpass kanskje? Personangrep. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Personangrep. Niks. Prøv igjen. 2 Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Niks. Prøv igjen. Jo når du skriver: Klarer du såpass kanskje? Så er det selvfølgelig et personangrep. Jeg hever meg over deg Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jo når du skriver: Så er det selvfølgelig et personangrep. Jeg hever meg over deg Niks. Det er et direkte spørsmål! Du har gang på gang bevist at du ikke har fått med deg linker og kilder i tråden (bevisst eller ubevisst) så det er derfor naturlig å spørre om du klarer det. Men godt forsøk 2 Lenke til kommentar
Strekene Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Kunne aldri falt meg inn og gitt de møkkaromenerne en dritt, alt de gjør for Norge er å voldta, drepe, tigge og ødelegge samfunnet. Hiv dem ut av landet! Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Romfolket er kommet for å bli, sammen med muslimene. Snart er vi ariere i mindretall i eget land. Muhahahaha. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Ikke glem den forbanna tyve-staten og det onde vesten!! 2 Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Niks. Det er et direkte spørsmål! Du har gang på gang bevist at du ikke har fått med deg linker og kilder i tråden (bevisst eller ubevisst) så det er derfor naturlig å spørre om du klarer det. Men godt forsøk Det er et direkte spørsmål som hentyder at jeg ikke klarer en gitt ting. Selvfølgelig er dette et personangrep. Nei, jeg har bedt deg vise meg ordninger som gir ressurser direkte til romfolk og jeg har bedt deg vise meg kilder på at romfolk konsekvent ikke gidder å jobbe. Du har ikke kommet med kilder på noe av dette. Ikke glem den forbanna tyve-staten og det onde vesten!! Ondskap eksisterer i eventyr, ikke i virkeligheten. Endret 26. juni 2013 av Shrooms Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Kunne aldri falt meg inn og gitt de møkkaromenerne en dritt, alt de gjør for Norge er å voldta, drepe, tigge og ødelegge samfunnet. Hiv dem ut av landet! Voldtar dem også nå? Dreper? Altså, dere finner jo på ting as we go. Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Voldtar dem også nå? Dreper? Altså, dere finner jo på ting as we go. Hvordan man kan assosiere dem med voldskriminalitet er ikke uforståelig, menneskehandel er ikke langt ifra voldtekt i mine øyne. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Nei, jeg har bedt deg vise meg ordninger som gir ressurser direkte til romfolk og jeg har bedt deg vise meg kilder på at romfolk konsekvent ikke gidder å jobbe. Du har ikke kommet med kilder på noe av dette. Selvsagt har jeg aldri påstått at det eksisterer noen ordning som gir penger rett ut til tiggerne. Det håper jeg heller aldri kommer til å finnes da det vil være like ille som vanlig tigging, bare at pengeutdelingen blir organisert. Du påsto at det ikke fantes noen ordninger for romfolk, det var selvsagt bare tøys, og jeg har vist at det i absolutt i høyeste grad eksisterer ordninger. (Som tom. Norge er med på å finansiere!!)Jeg påstår heller ikke at absolutt alle romfolk ikke gidder å jobbe. Det finnes selvsagt de som bryter med miljøet og tar både utdanning og jobb,all honnør til dem, men 99% av de omstreiferne vi ser i Oslo (og i resten av storbyene i Europa) er det absolutt ingenting som tyder på at de faktisk er ute etter å gjøre et ærlig dags arbeid. Sitte på ræva og få penger er det mest behagelige. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Voldtar dem også nå? Dreper? Altså, dere finner jo på ting as we go. Bare her i Norge har vi jo faktisk hatt romfolk som har blitt dømt for deltagelse til voldtekt av egne barn!!Det er altså ikke bare voldtekt, men voldtekt av barn!! Ondskap finnes altså dessverre ikke bare i eventyr som du selv påstår. Men dette ignorer selvsagt du. Eller kanskje det bare er løgn, ikke sant? Edit: Siterte først feil post/bruker.. Endret 27. juni 2013 av Vice 3 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hvordan man kan assosiere dem med voldskriminalitet er ikke uforståelig, menneskehandel er ikke langt ifra voldtekt i mine øyne. Enig, menneskehandel kan i mange tilfeller være like ille/verre (men la oss nå ikke måle graden av brutalitet her heller). Men det har seg også sånn at romfolk bedriver menneskehandel av romfolk. Dette har jeg forsøkt å forklare en million ganger her inne tidligere også; de tiggerne dere ser på gata er ikke de som drar i trådene. Det er mennesker som ikke har mye valg. Så kan vi heller være enige i at det finnes bakmenn som burde vært avlivet. Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Enig, menneskehandel kan i mange tilfeller være like ille/verre (men la oss nå ikke måle graden av brutalitet her heller). Men det har seg også sånn at romfolk bedriver menneskehandel av romfolk. Dette har jeg forsøkt å forklare en million ganger her inne tidligere også; de tiggerne dere ser på gata er ikke de som drar i trådene. Det er mennesker som ikke har mye valg. Så kan vi heller være enige i at det finnes bakmenn som burde vært avlivet. Akkurat, som du selv sier så er det hele organisert. Et forbud for tigging vil være et steg i riktig retning, noe som har blitt "forklart en milion ganger her inne tidligere". 1 Lenke til kommentar
Shrooms Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Bare her i Norge har vi jo faktisk hatt romfolk som har blitt dømt for deltagelse til voldtekt av egne barn!! Det er altså ikke bare voldtekt, men voldtekt av barn!! Ondskap finnes altså dessverre ikke bare i eventyr som du selv påstår. Men dette ignorer selvsagt du. Eller kanskje det bare er løgn, ikke sant? Edit: Siterte først feil post/bruker.. Det er nok av saker å ta av når det kommer til nordmenn som voldtar egne barn, vi hadde også en tysker som skapte en stor og koselig familie i kjelleren sin. Men det betyr ikke at alle tyskere og nordmenn gjør dette av den grunn. Slutt å generealisere. Selvom du ikke forstår at det ligger noe bak dette sinnet, så betyr det ikke at det er ondskap. Jeg benekter ikke det du sier, jeg bare sier at du har et altfor lite nyansert bilde på verden hvis du tror på ondskap. Akkurat, som du selv sier så er det hele organisert. Et forbud for tigging vil være et steg i riktig retning, noe som har blitt "forklart en milion ganger her inne tidligere". Og hva løser det for de menneskene som er utsatt for denne menneskehandelen? Hvis dere på død og liv skal innføre et forbud, så må dere få på plass mye bedre måter å hjelpe disse folkene på. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) For en stund siden så hørte jeg Carl I. Hagen si at "Vi har ikke behov for arbeidskraft" og blablabla ang. bomser og rumenske tiggere, og spørsmålet jeg stilte meg der og da var "Tror tosken at han kan forby fattigdom?". Hvis FrP for det som de vil, altså med et forbud, så synes jeg at de faen ta meg kan komme opp med en bedre løsning! Romfolket er kommet for å bli, sammen med muslimene. Snart er vi ariere i mindretall i eget land. Muhahahaha. Sammen med araberne og tyrkierne osv, mener du vel? Religionen har vel ikke noe å si? Endret 27. juni 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Det er nok av saker å ta av når det kommer til nordmenn som voldtar egne barn, vi hadde også en tysker som skapte en stor og koselig familie i kjelleren sin. Men det betyr ikke at alle tyskere og nordmenn gjør dette av den grunn. Slutt å generealisere. Selvom du ikke forstår at det ligger noe bak dette sinnet, så betyr det ikke at det er ondskap. Jeg benekter ikke det du sier, jeg bare sier at du har et altfor lite nyansert bilde på verden hvis du tror på ondskap. Og hva løser det for de menneskene som er utsatt for denne menneskehandelen? Hvis dere på død og liv skal innføre et forbud, så må dere få på plass mye bedre måter å hjelpe disse folkene på. Jeg sier det er et steg i riktig retning. Problemet er jo skapt i Romania, så da er det vel naturlig at det løses der? Visualiser deg et rør som har sprukket, det naturlige ville jo være å tette hullet, og ikke drenere vekk alt vannet til naboen. 3 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Akkurat, som du selv sier så er det hele organisert. Et forbud for tigging vil være et steg i riktig retning, noe som har blitt "forklart en milion ganger her inne tidligere". Øh, nei, det er ikke løsningen på problemet. Forbud har generelt sett ingen hensikt. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Sammen med araberne og tyrkierne osv, mener du vel? Religionen har vel ikke noe å si? Jeg tror folk bryr seg mer om moskeene som kommer enn passene til folkene som er inni moskeen. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg tror folk bryr seg mer om moskeene som kommer enn passene til folkene som er inni moskeen. Tja. Vi må bare leve med at innvandring og utvandring er naturlig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg