Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Jeg gir bestandig "romatiggere" en "slant i koppen" - hva gjør du og kan du forsvare det?

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

morsom type han derre tomwaits :fun:

Om ca ti år runder vi 1500 sider, og da har til og med sigøynerne gitt oss opp, og forduftet forlengst. Lurer på om vi kommer til å få den forsvinningen med oss, eller om dette svineriet bare ruller og går sin skjeve gang ..

popcorn

;)

Sigøynerne har ikke gitt opp selv etter mange hundre år.

Var ikke det i fjor - og det gjaldt "Urtehagen", eller husker jeg litt dårlig nå?

Er det ikke typisk deg å annta at alt det negative som skjer var i fjor? Du husker jo definitiv dårlig, eller kanskje får du enkelt og greit nyhetene ikke med deg fordi du ikke bryr deg om å lese negativt om yndlingene dine.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så kom nå med noe skikkelig saftig - jeg for min del finner ikke noe særlig å poste her av hverken negative eller positive tegn - det virker som alt går greit, forsåvidt

Har du mer enn bare tomme ord?

Lenke til kommentar

Dette fenomenet har ikke blitt så vanlig i Norge ennå, men i Sverige så har de begynt for fullt:

Enligt Per-Arne Nilsson har vägpiraterna tidigare kommit från framför allt Makedonien, Rumänien och Bulgarien. Nilsson hävdar att det inte handlar om fattigdom utan om en kriminell livsstil.

- Det är deras sätt att leva och ofta är det lönsamt. Vägpiraterna är väldigt mobila och åker över hela Europa för att begå den här typen av brott. Börjar det hetta till i ett område åker de till ett annat.

http://www.expressen...r-desperata-nu/

Lenke til kommentar

Dette fenomenet har ikke blitt så vanlig i Norge ennå, men i Sverige så har de begynt for fullt:

http://www.expressen...r-desperata-nu/

Min far ble stanset av slike på Østlandet. Heldigvis skjønte han fort at dette ikke var medmennesker i nød (som folk av hans kaliber stanser for å hjelpe), når de tok frem noe dritt spraymalt med gullmaling. Før de rakk å trekke kniv e.l. løp han inn i bilen og kjørte av gårde.

Anbefaler altså alle å ikke stanse for mennesker som ser ut til å trenge hjelp, men holde fast på sitt og ikke stole på noen, for dette er nye tider. :)

E: Kan nevne at dette kom opp i samtale da det var en nyhetssak om nettopp en slik bande som ranet noen hjelpesløse eldre mennesker som stanset for å hjelpe, og ble fratruet eiendelene sine. Så det er absolutt på gang her i Norge.

Deporteres, og så rett inn igjen, om jeg har forstått systemet riktig. Kanskje passkontroll ikke er så dumt.

Endret av Fasces
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...