Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Da gir jeg opp å forklare deg Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Da gir jeg opp å forklare deg Er du klar over hva du har blitt? Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Han har vært det hele tiden. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Edit: Eller, jo. Trolig rett. Er bare trist når man innser at noen tom. har nedgradert seg til å bedrive ren løgn i sin ferd. Endret 22. juni 2013 av Vice Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 23. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2013 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article7805171.ece Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 morsom type han derre tomwaits Om ca ti år runder vi 1500 sider, og da har til og med sigøynerne gitt oss opp, og forduftet forlengst. Lurer på om vi kommer til å få den forsvinningen med oss, eller om dette svineriet bare ruller og går sin skjeve gang .. popcorn Sigøynerne har ikke gitt opp selv etter mange hundre år. Var ikke det i fjor - og det gjaldt "Urtehagen", eller husker jeg litt dårlig nå? Er det ikke typisk deg å annta at alt det negative som skjer var i fjor? Du husker jo definitiv dårlig, eller kanskje får du enkelt og greit nyhetene ikke med deg fordi du ikke bryr deg om å lese negativt om yndlingene dine. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Så kom nå med noe skikkelig saftig - jeg for min del finner ikke noe særlig å poste her av hverken negative eller positive tegn - det virker som alt går greit, forsåvidt Har du mer enn bare tomme ord? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Kritiske ord = tomme ord? http://www.adressa.n...icle7805171.ece De svindlerne der har jeg også blitt utsatt for. Heldigvis betalte jeg ingenting. Endret 24. juni 2013 av Abigor Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 rumenske svindlere altså .. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2013 Virker som du er full av fordommer. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Dette fenomenet har ikke blitt så vanlig i Norge ennå, men i Sverige så har de begynt for fullt: Enligt Per-Arne Nilsson har vägpiraterna tidigare kommit från framför allt Makedonien, Rumänien och Bulgarien. Nilsson hävdar att det inte handlar om fattigdom utan om en kriminell livsstil. - Det är deras sätt att leva och ofta är det lönsamt. Vägpiraterna är väldigt mobila och åker över hela Europa för att begå den här typen av brott. Börjar det hetta till i ett område åker de till ett annat. http://www.expressen...r-desperata-nu/ Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Dette fenomenet har ikke blitt så vanlig i Norge ennå, men i Sverige så har de begynt for fullt: http://www.expressen...r-desperata-nu/ Min far ble stanset av slike på Østlandet. Heldigvis skjønte han fort at dette ikke var medmennesker i nød (som folk av hans kaliber stanser for å hjelpe), når de tok frem noe dritt spraymalt med gullmaling. Før de rakk å trekke kniv e.l. løp han inn i bilen og kjørte av gårde. Anbefaler altså alle å ikke stanse for mennesker som ser ut til å trenge hjelp, men holde fast på sitt og ikke stole på noen, for dette er nye tider. E: Kan nevne at dette kom opp i samtale da det var en nyhetssak om nettopp en slik bande som ranet noen hjelpesløse eldre mennesker som stanset for å hjelpe, og ble fratruet eiendelene sine. Så det er absolutt på gang her i Norge. Deporteres, og så rett inn igjen, om jeg har forstått systemet riktig. Kanskje passkontroll ikke er så dumt. Endret 25. juni 2013 av Fasces Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Fyfaen jeg hater nordmenn, ekle svin som massakrerer folk på øyer, hele gjengen. Endret 25. juni 2013 av Lime Canes Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Ja, kjempemange av den typen der. Ikke sant? 1 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Jupps, hele gjengen. Pakk som må ut av landet "mitt". Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Jupps, hele gjengen. Pakk som må ut av landet "mitt". Det som er bra med ditt eksempel, er nettopp det at svinet gjorde det i eget land, og påfører ikke andre land utfordringene. Alle land bør ta seg av sine, så her bommer du litt med 'mitt' land, når 'mitt' land også gjelder gjernings-person(er). Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Norge bør få noen milliarder i overførte midler fra EU/EØS slik at vi kan hjelpe alle nordmenn som massakrerer folk på øyer!! 2 Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg ser absolutt ingen grunn til å mene at romfolket er mindre berettiget til å være i Norge enn noen av oss. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg ser absolutt ingen grunn til å mene at romfolket er mindre berettiget til å være i Norge enn noen av oss. Ingen som sier at vi vil nekte dem å komme hit eller være her, bare at de ikke tigger, stjeler og raner folk. Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 26. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2013 Det var tydeligvis veldig upopulært da jeg påpekte at våre selverklærte herskere (den norske stat) gjør nøyaktig det samme. Men klager man på dette, da er man visstnok idiot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg