Gå til innhold

Jeg gir bestandig "romatiggere" en "slant i koppen" - hva gjør du og kan du forsvare det?


Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Jeg har mest lyst å kjøre kneet opp en viss plass på mennesker som finner på å gi penger til disse.. hmm

 

Jeg er en sånn person du har mest lyst til å sette kneet en viss plass på.

Var det noe mer du ville si meg, eller kanskje gjøre?

 

Haha, truer du meg? Send meg gjerne en pm med personalia, min e-penis er ikke så veldig stor, men jeg kan gjerne si rett til deg at du er en dust.. :tease:

 

True deg, nei, det har jeg ikke hjerte til å gjøre mot deg. Og at du blir så panisk over at jeg ber om litt mer informasjon fra den som ønsker å tuppe noen jeg vil beskytte - og tror det er en trussel, viser bare hvor redd du ble, og det ber jeg om unnskyldning for.

 

Hvis jeg ville deg noe vondt, er det siste jeg ville gjort å gi deg noen som helst beskjed på forhånd. Ingen, med slik hensikter vil sette slike spor, skjønner du sikkert.

 

Så skal det sies at jeg oppfattet det du skrev som en indirekte trussel. Nå bryr jeg meg lite om sånne som er stor i munnen - det er de som ikke sier ett kløva ord, som er skumle. Så da kan du heller vurdere hvor smart det er å være så tydelig som du selv er på dine aktive holdninger, ute på nettet, og hvor kompetent du er til å rydde opp når du får dem rett i strupen. Du vet ikke hvem som leser dette, og du vet ikke hvor du har dem. De som mener alvor med slike ting, oppdager du ikke før det bare plutselig smeller.

 

Tipper at de lar seg ikke roe ned med ett morsomt smilefjes, men du kan jo forsøke det og ....

Overstående skal selvfølgelig oppfattes som velmente, og vennelige råd.

Lykke til videre.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Var det noe mer du ville si meg, eller kanskje gjøre?

Trusler virker veldig dårlig på et anonymt nettsted pencil.... Skjønt jeg også skulle ønske at folk turte å si like mye på nett som de hadde hadde turt face to face ...

 

 

:p som medlem)

Og ser at det som før var tildels grove overtramp - nå er greit nok

​Det medfører at man reagerer selv på en mer tydelig måte, men helst innenfor noenlunde verdighet.

 

Jeg skal innrømme at jeg synes det er mye skurr fra ytterste mest brunsvidde del av atmosfæren, og at man nok blir litt negativt påvirket, eller; lar seg påvirke (det er vel mer presist)

 

Forøvrig virket ikke bildelinken - eller misset jeg poenget?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Folk får slutte å kalle dem romfolk og rumenere, men heller kalle dem sigøynere. Da vet vi alle hva det gjelder.

 

Romfolk og Rumenere er to vidt forskjellige folkegrupper. Rumenerene liker heller ikke Romfolket, og de støter dem ut av samfunnet.

 

Jeg ser ingenting galt i tigging. Hvis du kan bygge deg et hus og forsørge familien, ved å dra til et rikere land for å tigge, så sier jeg "go ahead". De rike, egoistiske landene har bare gått av å gi bort litt til de som trenger det mer.

Lenke til kommentar

Er det mulig? Klarte denne pencilCase akkurat å sammenligne meg med ABB. Ja, jeg trur du er en av disse ekstreme menneskene du snakker om her, ja, jeg trur du er troende til litt av hvert, PencilCase.. Men at du er istand å gjøre meg nervøs, det vet jeg ikke.. Jeg ber deg igjen, ta kontakt på PM om du ønsker et lite møte. :) Du vil kanskje finne ut som jeg sier, min e-penis er ikke så veldig stor.. Og jeg kan ytre mine meninger i det åpne rom. De er hverken rasistiske eller "farlige", men kommer fra en mindre naiv nordlending som gjerne møter mennesker IRL om dem vil.. ;)

 

 

*********************************************

 

Og den ferien fra forumet, den skulle du bare fortsatt med. :confused: Ubrukelig og hårsår debattant..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Var det noe mer du ville si meg, eller kanskje gjøre?

Trusler virker veldig dårlig på et anonymt nettsted pencil.... Skjønt jeg også skulle ønske at folk turte å si like mye på nett som de hadde hadde turt face to face ...

 

 

:p som medlem)

Og ser at det som før var tildels grove overtramp - nå er greit nok

​Det medfører at man reagerer selv på en mer tydelig måte, men helst innenfor noenlunde verdighet.

 

Jeg skal innrømme at jeg synes det er mye skurr fra ytterste mest brunsvidde del av atmosfæren, og at man nok blir litt negativt påvirket, eller; lar seg påvirke (det er vel mer presist)

 

Forøvrig virket ikke bildelinken - eller misset jeg poenget?

 

Sært, veldig sært.. Dette mennesket trenger hjelp. Han bruker ABB slik troll i tidligere tider brukte Hitler referanser.. Herlig lite troll.. hm

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Men det gjør kanskje PencilCase i dine øyne? Først klarer du ikke å finne truslene og ABB sammenligningen. Når jeg så viser dem til deg så kan du ikke komme med noe annet enn at jeg ikke bidrar med noe positivt i debatten. LA meg gjette, du og PencilCase er venner og lever av å trolle i denne tråden? Stå på, fantastisk liv dere har. Jeg hopper gladelig ut herfra. Har enda ikke fått noen melding på innboks, venter i spenning. Så vil dere ha svar så send meg en melding der. Jeg trenger ikke måle min e-penis med noen. Regner med dette er OT, en plass jeg aldri skriver i..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg har en jobb jeg må gå til, kan derfor ikke sitte her hele kvelden å passe på at ingen truer hverandre. Jeg skal heller ikke gi dere et rom for å spre hat. Derfor må jeg stenge av kommentarfeltet.

Til dere som har prøvd å ha en diskusjon: Takk og beklager. Håper dere forstår hvorfor jeg måtte gjøre det. Jeg håper ikke jeg blir nødt til å stenge kommentarfeltet mitt igjen.

Jeg ble også nødt til å slette de verste. Det var ganske mange, men håper ikke jeg har oversett noen.

 

Interessant lesing, med sammenfallende erfaringer og syn på "tiggerproblemet" som man selv etter hvert har fått.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg har en jobb jeg må gå til, kan derfor ikke sitte her hele kvelden å passe på at ingen truer hverandre. Jeg skal heller ikke gi dere et rom for å spre hat. Derfor må jeg stenge av kommentarfeltet.

Til dere som har prøvd å ha en diskusjon: Takk og beklager. Håper dere forstår hvorfor jeg måtte gjøre det. Jeg håper ikke jeg blir nødt til å stenge kommentarfeltet mitt igjen.

Jeg ble også nødt til å slette de verste. Det var ganske mange, men håper ikke jeg har oversett noen.

 

Interessant lesing, med sammenfallende erfaringer og syn på "tiggerproblemet" som man selv etter hvert har fått.

 

Edit:

De som tror jeg kommer til å gi meg her med det første, kan trygt slappe av. Jeg tok en skjermdump av de to første postene - og hvis det bildet er "virkeligheten", er det tydelig hvem som sliter her ...

Lenke til kommentar

Egentlig tror jeg det beste du kan gjøre er å ta kontakt med ekstrem-organisasjoner som "Folk er folk". For det første vil du sikkert treffe likesinnede der og argumentene dine vil nok langt på vei gå bedre hjem der enn de gjør ellers i samfunnet. Gjennom "Folk er folk" har du sikkert også muligheten til å kunne tilby sigøynerne husrom, noe som hadde vært en flott måte for deg selv å høste litt sårt trengt praktisk erfaring med sigøynere. I tillegg vil du da også være til direkte hjelp for dem i motsetning til hva hva du er her på forumet.

 

Edit: Gitt at du faktisk er ute etter å hjelpe sigøynere og ikke kun er ute etter en skyttergravskrig i denne tråden.

Endret av Vice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Egentlig tror jeg det beste du kan gjøre er å ta kontakt med ekstrem-organisasjoner som "Folk er folk".

 

Jeg kjenner ikke til den organisasjonen, men du får ha takk for tipset. Selv ville jeg ikke anbefale noen å søke til organisasjoner som jeg mener er "ekstreme", men det er nå meg det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Gjennom "Folk er folk" har du sikkert også muligheten til å kunne tilby sigøynerne husrom, noe som hadde vært en flott måte for deg selv å høste litt sårt trengt praktisk erfaring med sigøynere. I tillegg vil du da også være til direkte hjelp for dem i motsetning til hva hva du er her på forumet.

 

Det er varmende å møte slik rørende omsorg for mitt ve og vel. At jeg nok har endel såre behov er en sannhet, og når til og med mine debattmotstandere viser sine beste sider i så måte, blir jeg veldig berørt i det indre. Tusen takk!

 

I går var jeg i byen og tuslet rundt omkring. Til min såre erkjennelse var min jakt på trengende Romfolk, forgjeves. Jeg skal innrømme at jeg ble litt snurt, fordi jeg får ekstra godhetsenergi når jeg får øse min rikdom over akkurat disse tiggerne. Jeg vet ikke hvorfor jeg har sånn spesiell sans for disse menneskene, men føler absollutt så sterkt for dem.

 

Til min relative lykke dukket det heldigvis opp en av våre egne tiggere. Knekk i knærne, renvasket i tøyet, den riktige grad av ydmykhet, og masse godt humør. Da kom jeg på hvorfor det er spesielt godt å gi nettopp våre egne veloppdragne tiggere mitt skjerv. Det er fordi; de er så farverike, gøyale og positive, alle sammen. Og, ikke minst det faktumet at man aldri får disse snodige skråblikkene fra hvermansen når man følger hvermansens evige dealing med verdier og holdninger opp mot reell inntjening.

 

Jo, jeg innrømmer det - denne gangen fikk jeg føle ett snev av den sammfunnsånden som etter det jeg evner å få med meg, er den mest riktige, hvis man er riktig norsk (ut fra tilbakemeldingen her).

 

Heldigvis forsvant den ugne følelsen meg nokså kjapt ...

Lenke til kommentar

Egentlig tror jeg det beste du kan gjøre er å ta kontakt med ekstrem-organisasjoner som "Folk er folk".

 

Jeg kjenner ikke til den organisasjonen, men du får ha takk for tipset. Selv ville jeg ikke anbefale noen å søke til organisasjoner som jeg mener er "ekstreme", men det er nå meg det.

Forsåvidt enig der, men slik jeg ser er det den beste måten å kunne yte hjelp. Jeg anser ikke organisasjonen ekstrem som i "farlig" eller "voldelig", men at de velger å bryte lover og regler i sin fremferd er relativt ekstremt selv om det er i "den beste mening".
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I går var jeg i byen og tuslet rundt omkring. Til min såre erkjennelse var min jakt på trengende Romfolk, forgjeves. Jeg skal innrømme at jeg ble litt snurt, fordi jeg får ekstra godhetsenergi når jeg får øse min rikdom over akkurat disse tiggerne. Jeg vet ikke hvorfor jeg har sånn spesiell sans for disse menneskene, men føler absollutt så sterkt for dem.

For å fortsette på den praktiske linjen. Hvilken by var dette? Og hvis det mot formodning faktisk skulle være Oslo: Hvilke områder oppholdt du deg i?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Egentlig tror jeg det beste du kan gjøre er å ta kontakt med ekstrem-organisasjoner som "Folk er folk".

 

Jeg kjenner ikke til den organisasjonen, men du får ha takk for tipset. Selv ville jeg ikke anbefale noen å søke til organisasjoner som jeg mener er "ekstreme", men det er nå meg det.

Forsåvidt enig der, men slik jeg ser er det den beste måten å kunne yte hjelp. Jeg anser ikke organisasjonen ekstrem som i "farlig" eller "voldelig", men at de velger å bryte lover og regler i sin fremferd er relativt ekstremt selv om det er i "den beste mening".

 

Så du mener at hvis jeg melder meg inn i en organisasjon som blir oppfattet som ekstrem/lovbrytende, så vil min stemme veie tyngre. Da lurer jeg på; hos hvem?

Er kanskje du med i en organisasjon som eksisterer kun som en ekstrem motvekt, slik at det da blir ryddigere for deg selv å diskutere mot meg i denne saken?

 

Eller misforstår jeg?

 

I går var jeg i byen og tuslet rundt omkring. Til min såre erkjennelse var min jakt på trengende Romfolk, forgjeves. Jeg skal innrømme at jeg ble litt snurt, fordi jeg får ekstra godhetsenergi når jeg får øse min rikdom over akkurat disse tiggerne. Jeg vet ikke hvorfor jeg har sånn spesiell sans for disse menneskene, men føler absollutt så sterkt for dem.

For å fortsette på den praktiske linjen. Hvilken by var dette? Og hvis det mot formodning faktisk skulle være Oslo: Hvilke områder oppholdt du deg i?

 

Hvilken praktisk betydning har nå det?

 

Jeg foreslår Redd Barna.

 

Godt forslag, hvis man vil hjelpe på generell basis. Men for å hjelpe de "barna" som sitter rett foran nesetippen din, vil jeg tro at det mest praktiske er å gi pengene direkte til dem. Hva tror du?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...