Gå til innhold

Jeg gir bestandig "romatiggere" en "slant i koppen" - hva gjør du og kan du forsvare det?

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Hvorfor i all verden drar du inn sultne barn & krig inn i tråden?

Jeg drar inn vår litt hysteriske vrangforestilling om at vi mener at vi eier alt mulig - men når det blir snakk om eierskapet til det som ikke passer "vår lille verden" sutrer vi om at det skal noen andre ta ansvaret for

Var det så komplisert å fatte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Vel, de hysteriske vrangforestillingene får du ha for deg selv.

Ja, men du vil jo så gjerne holde fast med dem, og så lenge du tviholder på sånt tøys, får jo ikke jeg fjernet dem heller - først må du slippe!

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Dokumentasjonen har du jo fått, så ja, du tviholder på tøys og fortsetter ordspillet.

Jeg forsøker å se på all dokumentasjon, samt sjekke egne holdninger, før jeg konkluderer, og til nå har jeg ikke sett den eneste sannhet.

Lenke til kommentar

Jeg drar inn vår litt hysteriske vrangforestilling om at vi mener at vi eier alt mulig - men når det blir snakk om eierskapet til det som ikke passer "vår lille verden" sutrer vi om at det skal noen andre ta ansvaret for

Var det så komplisert å fatte?

Problemet med våre venner av romfolket, er at de også anser alt vårt som sitt eget, og kun sitt. "Min lommebok, min veske, min mobiltelefon..." (dog sagt på et annet språk)

Derimot er det ikke deres bakgård, så den kan de bruke som toalett.

Endret av Schwarzwald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Problemet med våre venner av romfolket, er at de også anser alt vårt som sitt eget, og kun sitt. "Min lommebok, min veske, min mobiltelefon..." (dog sagt på et annet språk)

Derimot er det ikke deres bakgård, så den kan de bruke som toalett.

Hvis du har flere mobiltelefoner enn du klarer og evner å ta vare på, er det helt greit at noen andre tar vare på den, synes nå jeg ... Ikke dermed sagt at lommetyverier er greit, men å leve sammen med sutrende bevisstløse medborgere er faktisk litt irriterende

Sett opp flere toaletter, så får de gjort fra seg på en human måte - dette er snakk om småpenger, og hadde det heller vært en eller annen fanzy litteratur eller smørje-festival hvor vi trengte å blåse opp selvbilde vårt enda større, eks, Munch eller Gaarder eller en eller annen nasjonal halvkjendis - så hadde dem sikkert vært villig til å sette opp toaletter til hver og en av oss lydige sauer

Vi har bare så forbasket god råd, men ikke til de som trenger det mest ...

Lenke til kommentar

Hvis du har flere mobiltelefoner enn du klarer og evner å ta vare på, er det helt greit at noen andre tar vare på den, synes nå jeg ... Ikke dermed sagt at lommetyverier er greit, men å leve sammen med sutrende bevisstløse medborgere er faktisk litt irriterende

De har utviklet måter å gjennomføre lommetyverier på som gjør det vanskelig å være helt sikker. Jeg synes imidlertid det er helt håpløst å skylde på den som blir frastjålet noe. Du mener vel også at jenter bør holde seg innendørs etter mørkets frembrudd for å unngå å bli voldtatt. Går de ute etter klokken 21.00 så får de takke seg selv om de blir overfalt og skjendet på det groveste?

Sett opp flere toaletter, så får de gjort fra seg på en human måte

Dette prøvde de i fjor... det var ikke akkurat noen suksess da de ble oversmørt og skitnet til med avføring, toalettpapiret ble borte på underlig vis og selve båsene ble ramponert og ødelagt. Det viser jo bare at de ikke vil være humane, og da er det ikke så lett å gjøre noe med det.

Vi har bare så forbasket god råd, men ikke til de som trenger det mest ...

Hadde de oppført seg som folk, og respektert oss som bor her, så hadde flere vært villige til å gi de penger og de ville også fått mye mer respekt tilbake. Men det gjør de ikke... og da synes jeg ikke det minste synd på dem.

Endret av Schwarzwald
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nei, akkurat. Det er det samme hva som legges fram - Du ser ikke sannheten om den er framfor deg, så det er nytteløst.

8 milliarder mennesker og 8 millarder sannheter - og den eneste sannheten jeg har funnet, er at vi alle 8 milliarder har samme rett til å søke lykken og unngå lidelser - og hvis din lykke er betinget av at noen andre må fravike sin lykke - kjøper jeg ikke din billige sannhet

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Finner du mange eksempler på "rasering, lovbrudd og kriminalitet" blant tiggere nå for tiden - eller snakker du om din egen sannhet som filtrerer bort det faktumet at fint lite skjer av det du beskriver - jeg finner ingenting i avisene, og lurer på hvor problemet har blitt av ...

Lenke til kommentar

Finner du mange eksempler på "rasering, lovbrudd og kriminalitet" blant tiggere nå for tiden - eller snakker du om din egen sannhet som filtrerer bort det faktumet at fint lite skjer av det du beskriver - jeg finner ingenting i avisene, og lurer på hvor problemet har blitt av ...

Tja. la meg see...er vel bare å nevne Botanisk Hage/Munch Muséet i Oslo som har blitt offer for raseringen og ødeleggingen deres nå i det siste. Genial konklusjon du drar forresten: Fordi det ikke skrives konstant om noe i tabloidene og fordi du velger å ikke lese om det så eksisterer ikke problemet. :thumbup: Og at DU snakker om "egne sannheter som filtreres bort" er ikke uventet. Du har jo demonstrert at du har ekstremt god evne og erfaring med å drive med slikt.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Tja. la meg see...er vel bare å nevne Botanisk Hage/Munch Muséet i Oslo som har blitt offer for raseringen og ødeleggingen deres nå i det siste. Genial konklusjon du drar forresten: Fordi det ikke skrives konstant om noe i tabloidene og fordi du velger å ikke lese om det så eksisterer ikke problemet. :thumbup: Og at DU snakker om "egne sannheter som filtreres bort" er ikke uventet. Du har jo demonstrert at du har ekstremt god evne og erfaring med å drive med slikt.

Jeg så at den Munch-saken fløt forbi, men gadd ikke lese den (er mer ute å ser på hva som "egentlig" skjer, man stoler jo ikke helt på bare media sin fremstilling, eller hysterikere på diverse bableforumer), fordi den bare plutselig forsvant ... Etter hvert så velger man jo litt i den altfor vanlige støyen, og siler bort de drøvtygde gjentagne oppgulpene - har man hørt det en gang, er det jaggu nok - men siden jeg altså ikke har lest om denne saken, så kan jo du fortelle meg hva den går ut på, og er jeg ikke fornøyd med din beskrivelse - skal jeg lese selv, og komme tilbake med en fornuftig konklusjon.

Sigøynertiggere bryter loven hver eneste dag over hele landet i Norge nå for tiden.

Ja, men hvem av oss gjør ikke det ... kjører for fort, drikker på sjøen, denger kona og barn, snyter med svartarbeid osv osv

Lenke til kommentar

Hold deg for god for den frekke sarkasmen din.

Du er klar over hva du nettopp skrev? Det kan ikke være greit at du skriver sånt piss om andre medmennesker, som egentlig har behov for din hjelp. Det kan hvertfall ikke være greit hvis du ikke tåler at jeg påpeker hva slags menneske du er. Har du lyst til å være en drittsekk som ikke bryr seg om mennesker og vesener som har det vondt så er det helt greit, men da må du faen i meg tåle at folk forteller deg det.

Ingen her påstår at folk ikke har samme rett til å søke lykken eller unngå lidelser. Det er tullprat og stråmenn fra deg igjen. Det som er problemet er kriminalitet, rasering & lovbrudd.

Alt du ikke er enig i er stråmenn i følge deg. Du er håpløs, og tilnærmet poengløs å diskutere med.

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...