mobildyret Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg håper noen kan hjelpe meg... For noen måneder siden bestilte jeg mobilhandel hos telenor. Jeg måtte taste inn kortnr. & utløpsdato. I farta byttet jeg om måned & år på utløpsdatoen på visakortet mitt. Det betyr at jeg er registrert som mobilhandelbruker men kan ikke handle da utløpsdatoen på kortet er feil. Jeg har tatt kontakt med telenor som sier at de må annulere meg som mobilhandelbruker,for så å gjøre prossessen på nytt. I flere måneder har jeg prøvd å registrere meg på nytt, men får beskjed om at jeg fremdeles er bruker sånn at det ikke går å registrere meg på nytt.Har ringt kundeservice på telenor utallige ganger,og de har lovt å annulere meg. Den siste jeg pratet med var så frekk og spydig at jeg ikke vil ringe dit mere. Kan noen fortelle meg hva ellers jeg kan gjøre? Kanskje bytte selskap..? Hurra for telenor!! Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Kanskje bytte selskap..? Hurra for telenor!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå