Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gutt på 9år som spiser enormt masse!

pakini

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Vi har en sønn på 9år, han er 141 høy, og 33kg! Han spiser noe enormt, spiser 3 skiver til frokost, har 4 skiver med seg på skolen + han får frukt på skolen, likevel er han kjempe sulten når han kommer hjem fra skolen! Da får han gjerne en frukt, da det er kanskje er 2 timer til middag! Så spiser han 2 porsjoner til middag, og jeg må ofte stoppe han, da han gjerne vil spise mer en meg, også vil han ha kveldsmat, gjerne 3 skiver! Er ikke dette ekstremt mye? Er redd han skal bli tjukk/ skikkelig kraftig! Da han allerede har litt tedens til valpefett...

Han spiser ikke noe snop og brus, utenom litt i helgene.. Han er og aktiv 4 dager i uken med karate og fotball, pluss vi er mye på ski i helgene, så han er i bevegelse....

Slapp av! Dette er ikke unormalt.

Lenke til kommentar

Hvorfor viser ikke TS seg? hmm.gif

Hva tenker du på? Travel helg dette, med 2 småe som er syk om med en mann på sjøen, så toppet hele søndagen seg md en tur på legevakten ;)

Men satser på det er normalt ja, bare jeg som synes han spiser noe enormt da, men de er vel i vokseperiode, gutter vokser vel mye i rykk og napp. Kan jo legge til at han bruker 38 i sko, noe som er veldig stort for å være 9år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...