Kevlar Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 SALAT han kan fortære på skolen :!: Da blir han vel både sulten og sett rart på av de andre ungene 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det er ikke noe vits i å fore han med masse tull. Bare la han spise seg mett. Det er det beste fior han og om litt så får du se hvordan han vokser! 2 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 141cm 33kg Høres helt normalt ut, foruten det at han kanskje er stor til å være ni år. Men en kropp som vokser så fort trenger selvsagt mye mat. Du må ikke slanke et barn som ikke er sterkt overvektig. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 SALAT han kan fortære på skolen :!: Da blir han vel både sulten og sett rart på av de andre ungene Merk at jeg sa I TILLEGG En salat trenger ikke bare bestå av isberg, agurk og tomat heller, man kan ha i kylling, svin, reker, osv.. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Vi har en sønn på 9år, han er 141 høy, og 33kg! Han spiser noe enormt, spiser 3 skiver til frokost, har 4 skiver med seg på skolen + han får frukt på skolen, likevel er han kjempe sulten når han kommer hjem fra skolen! Da får han gjerne en frukt, da det er kanskje er 2 timer til middag! Så spiser han 2 porsjoner til middag, og jeg må ofte stoppe han, da han gjerne vil spise mer en meg, også vil han ha kveldsmat, gjerne 3 skiver! Er ikke dette ekstremt mye? Er redd han skal bli tjukk/ skikkelig kraftig! Da han allerede har litt tedens til valpefett... Han spiser ikke noe snop og brus, utenom litt i helgene.. Han er og aktiv 4 dager i uken med karate og fotball, pluss vi er mye på ski i helgene, så han er i bevegelse.... Slapp av! Dette er ikke unormalt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Hvorfor viser ikke TS seg? Lenke til kommentar
pakini Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Hvorfor viser ikke TS seg? Hva tenker du på? Travel helg dette, med 2 småe som er syk om med en mann på sjøen, så toppet hele søndagen seg md en tur på legevakten Men satser på det er normalt ja, bare jeg som synes han spiser noe enormt da, men de er vel i vokseperiode, gutter vokser vel mye i rykk og napp. Kan jo legge til at han bruker 38 i sko, noe som er veldig stort for å være 9år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå