iBolleMus Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Hei! Hver gang jeg skal installere noe som f.eks et spill, står det at det ikke er plass på lokal disk C. Det jeg har lyst til å gjøre er å flytte nesten alt, utenom drivere og sånt, som er på lokal disk C til lokal disk D, siden det er mye mer plass på D. Er det er rask og enkel måte og gjøre dette på? Endret 23. februar 2012 av eivindchr Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vel med mindre du er godt kjent i registry til windows er vel det enklest å ta den sikre måten med å avinstallere spillene fra C: og reinstallere dem til F.eks D: Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Du kan bruke appmover fra funduc http://www.funduc.com/app_mover.htm Koster 15 dollar Edit: Brukt den masse tidligere og funker uten problemer hver gang. Lag ny målmappe . f.eks D:\Program Files (x86)\mitt spill Kjør appmover med current path C:\Program Files (x86)\mitt spill new path D:\Program Files (x86)\mitt spill Alle registry oppføringer blir oppdatert for flyttingen av "den" applikasjonen/spillet. På slutten kan du si "ja" til å beholde eller slette filer i current path I fremtiden ved installasjoner av nye applikasjoner/spill husker bare på å velge custom/tilpasset installasjon og bare bytter ut C: bokstaven med D: og beholder resten at default path/sti som programmet velger. Endret 23. februar 2012 av syar2003 Lenke til kommentar
iBolleMus Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Ok takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå