Eirik123456789 Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 Hei Hva synes dere om dette bildet? Hva er bra, og hva kunne vert bedre? Håper på tilbakemelding så fort som mulig Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Jeg syns det er irriterende. Sist du la ut bilder under "fotografering" fikk du råd fra forumet om at du skal legge ut i BK og ha skikkelig trådtittel. Med fare for å "leke" moderator, du har postet i feil underforum, bruk bildekritikkforumet. Dessuten er emnetittelen din dårlig. ... Endret 23. februar 2012 av pybalto Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Les denne posten før du poster noen flere bilder du vil ha tilbakemeldinger på!Bildekritikk: Retningslinjer og informasjon Endret 23. februar 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
cfager Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 Bildet hadde vært veldig stilig hvis du hadde brukt større blenderåpning (så bakgrunnen ble uskarp) og måken med attetude (ser ut som han sier "hva f** glaner du på" hadde blitt mer tydelig. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Ved første øyekast så det ut som en gigantisk måke. Men etter å ha studert dette bildet en stund, lurer jeg på hva det er du vil ha kritikk på her. Det er et snapshot av en måke. Plasseringen av bygningen i bakgrunnen og måken til høyre fungerer greit. Endret 23. februar 2012 av KSunhill Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 26. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2012 Det var nok ingenting spesielt her. Bildet ser fryktelig rotete ut og det er MYE som trekker oppmerksomheten bort fra måken. Hvilket kamera er brukt? Du skulle nok hatt større blenderåpning. Men dette kan du uansett fikse i post, altså photoshop feks. Og bare blurre ut bakgrunnen. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Bildet ble sannsynligvis tatt med et Samsung ES75. ( kjenner han personlig ) Hvis de seilbåtene ikke hadde vært der så hadde ikke blikekt mitt bort tatt vekk fra måken så fort. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Bildet ble sannsynligvis tatt med et Samsung ES75. ( kjenner han personlig ) Hvis de seilbåtene ikke hadde vært der så hadde ikke blikekt mitt bort tatt vekk fra måken så fort. Ahh da er det ikke så lett Det ville blitt mye bedre om det hadde blitt tatt med systemkamera, der man kan kjøre litt større blender Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Han skal få speilrefleks snart så da kan han kanskje ta noen bedre bilder ( btw jeg kan ikke en dritt om kameraer osv men jeg så tråden ) Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Skjønner Ja speilrefleks er en heeelt annen verden. Blir som å sammenligne en gammel ford fiesta med en lamborghini Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Nusfjord ja Har rorbu litt lengre ut der.. Syns og måken ble litt vel enorm ved første øyekast, men bilde av Nusfjord blir jo aldri feil Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2012 Som flere antyder her så har du altfor mange forstyrrende elementer i bakgrunnen. Det hadde vært mye bedre med en større blenderåpning og dermed uskarp bakgrunn. Vanskelig å forstå hvor man skal fokusere slik bildet er nå. Stå på videre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå