Skribenten_ Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Min pc havarerte og tok også med seg mine kjøpte albumer og musikk fra iTunes. Har nå kjøpt meg ny pc men lurer på om Jeg får lastet ned musikken jeg allerede har kjøpt og hvordan. Er det her iCloud kommer inn? Trenger hjelp! Apple har jo kvittering på mine kjøp så vet jo hva jeg har kjøpt og ikke. Lenke til kommentar
Taxxon Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Du kan hente inn ditt Itunesbibliotek på opp til 5 Pcer så viss du ikke har gjort det fler en 5 ganger tror jeg det skal være fult mulig å få fikset det med noen få tastetrykk. du må instalere Itunes på den nye maskinen trykk fanevindu butikk så skal det stå autoriser trykk det og skriv passordet Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Send en mail til apple support, de bruker å være behjelpelig med dette én gang. Mistet selv itunes-bibliotek og backup i en ulykke men fikk lastet ned tidligere kjøp etter å ha sendt en mail til de. De gjorde meg oppmerksom på at det «vanligvis» ikke var noe de gjorde men jeg har hørt om flere andre som har fått samme løsning som jeg fikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå