Minus Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Hei, her er to laptoper som er aktuell for innkjøp, men hvilken er best? Har den dyreste dårligere prosessor enn den billige? Og skiller 2GB RAM mye? Toshiba Satellite Acer Aspire PCen vil hovedsakelig bli brukt til surfing og e-post, samt streaming fra nrk.no, sumo, youtube osv. Hadde satt pris på raske svar. Endret 23. februar 2012 av Minus Lenke til kommentar
onion1 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Acer, som jo er den dyreste har brukt en relativt utdatert prosessor... Du vil nok merke en del til det under bruk. Toshiba Satellite har 2GB mindre RAM, ja, men 4GB vil nok holde til det bruket du nevner her, skulle du merke at maskinen har for lite minne, har også den et ledig minnespor, slik at du kan kjøpe ekstra minne og sette det inn... Toshibaen har også f.eks. lenger batteritid enn Acer'n. Personlig ville jeg hvertfall gått for Toshibaen... edit: ble av en eller annen grunn dobbelt i innlegget... fikset Endret 23. februar 2012 av mstud Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Toshiba'en er det beste kjøpet. Hvis du ikke må handle på Lefdal, ville jeg tatt en titt på denne Lenovo'en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=657874#extra Test av Lenovo'en http://reviews.cnet.co.uk/laptops/lenovo-essential-b570-review-50003875/ Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Ta en titt på denne. Bedre enn begge to og billigere enn den dyreste av de. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Ja, jeg også reagerte på utdatert prosessor. Min mor har allerede kjøpt den dyreste av de to, men regner med at man kan benytte seg av 30 dagers åpent kjøp. Edit: Takk for svar forresten. Skal se om jeg ikke får overtalt mor til kjøp på dustinhome. Endret 23. februar 2012 av Minus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå