Marbash Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Bare et lite spørsmål. Folket her inne som snuser (er da sikker på at det er noen her som andre steder). Hvor lenge har du (i snitt) en bake-snus eller porsjons pose i munnen før du tar den ut, og hvor lang tid går det etter at du har tatt ut en gammel før du legger i en ny? Lenke til kommentar
Vygotsky Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Hm, varierer veldig, etter 30 min er meste av smaken borte og det renner bare i min erfaring! Rekorden er vel 2 timer, men det var fordi det var den siste på en søndag! Så avrage er 30 min, men jeg bruker General ekstra sterk som renner relativt mye, har snust White og da kan du ha den der i en evighet. Edit: Porsjon btw. Endret 23. februar 2012 av The_Rp Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg snuser løs og har vel prellen inne i gjennomsnitt 1,5 time. Har hatt den inne så lenge som 5-6 timer. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) 20 min med portion er vel gjennomsnittet for min del. Har en tendens til å hive ut snusen før den er "tom" tho. Når det kommer til å legge inn en ny en, skjer det altfor fort. Merker at jeg bare snuser mer og mer, går gjerne 1 boks om dagen, må prøve å justere ned bruken min, mye penger som går i det. Endret 24. februar 2012 av Muffinss Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Har hørt en som hadde snusen inne flere timer om gangen, så han slapp unna med tre porsjonsnuser om dagen. Selv så bruker jeg det i en halvtime, kanskje litt mer. Varierer. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Til den begynner å renne. Cirka en times tid. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 varierer , men som oftest til den er helt smakløs. 2-3 timer , litt mindre om jeg skal spise i mellom. jeg tar som oftest en ny med engang. Porsjon all the way Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Spørs hva jeg holder på med det, liker egentlig ikke når snusen har blitt helt uten smak -- da bytter jeg den heller ut -- men det skjer både titt og ofte om jeg er opptatt og ikke merker det. Lenke til kommentar
bruker-262560 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg liker ikke å ha snus i munn over lengre tid, så jeg pleier å sutte på den slik at det renner mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå