Gjest Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Er det bare jeg som synes det blir lagt langt mer fokus på dette enn nødvendig? Dette bryr meg der sola aldri skinner! Greit å vite at det har blitt født en prinsesse, men det er da måte på hvor mye fokus vi skal legge på dette... Er det bare meg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Du brydde deg nok til å lage en egen tråd på norges største diskusjonsforum. Snakk om å skyte seg i leggen. 7 Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 De hadde en reportasje på Dagsrevyen om dette, og det virket som om den varte i flere timer. Ekstremt uinteressant. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Haha skyt deg selv. Sitter og ser på nyhetene og lurer på om jeg er den eneste som ergrer meg over hvor mye fokus det er på det. Selve nyheten er lite interessant. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Emnet flyttes til Oppslagstavlen, der det passer bedre. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tror det er mest interessant for kvinnsa. Jeg synes heller ikke det er så gøy med bebiser og fødsler ogsånn...liker det ikke i det hele tatt egentlig. Lenke til kommentar
AuroraG Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Greit at de opplyser om det. Men hærre da, det må da finnes grenser for mye det skal gå an å snakke om at en prinsesse er født! Så jeg er enig. Kunne ikke brydd meg mindre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå