stukeren Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 hvis man er ungdom og skal begynne å jobbe med å sette ut ting i hyller, rydde osv. ossen sko er greit å bruke på jobb da? bare vanlige joggesko? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Sko som du synes er gode å gå i. Joggesko fungerer sikkert fint. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Fulldempede Asics gåsko eller noe slikt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Er kanskje litt uheldig å anbefale ett bestemt merke. Før må du vite om du pronerer eller ikke. De fleste som selger sko og er seriøse kan hjelpe deg å finne ut av dette. Prøv mange skopar før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jobbet på 7-Eleven i 3 og brukte 2 par Nike Air Jordans, ikke særlig behagelig. Mange andre brukte crocs, ser ganske dumt ut, men en drøm å gå i. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Gå for innesko som er beregnet for den slags. Føttene kommer til å takke deg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Behagelige sko som er gode på ryggen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg jobber i butikk, gjerne 8 timers vakter. Har hvertfall funnet ut én ting; gode sko på jobb er alfa omega! Personlig kjøpte jeg et par Ecco sko til ca 1399,- som jeg er veldig fornøyd med. Får ikke vondt i verken føtter eller rygg, hvertfall ikke enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå