Vetikkeheltjeg Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hei! Jeg har fått ett problem som jeg har utrolig lyst å fikse, siden det er sykt irriterende. Jeg har ett Logitech G35 headsett som egentlig har funket perfekt til nå, og jeg har ikke hatt noen problemer med det før nå.. Problemet er at jeg ikke klarer å aktivere surround lyden i headsettet! Jeg har brukt å ha det på HELE tiden.. Når jeg spiller, når jeg hører musikk, når jeg ser film og egentlig uansett hva jeg gjør. Men i det siste har jeg merket at lyden har vært litt annerledes, og merket så at det var fordi surround var avslått. På siden av headsettet så er det en liten knapp du drar opp for å ta av surrounden og ned for å ta på surrounden. Men nå skjer det ingenting når jeg tar ned denne :-/ Er det noen annen måte å skru på surrounden? Noen tips? Takk! Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Du har programvaren installert? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Ja, den har jeg. Og når jeg åpner programvaren så er der ett bilde som skal illustrere om surrounden er på eller av. Om den er på så er bildet rødt, om det ikke er på så er fargen bare grå/svart. Den er ikke rød :-/ Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Ja, den har jeg. Og når jeg åpner programvaren så er der ett bilde som skal illustrere om surrounden er på eller av. Om den er på så er bildet rødt, om det ikke er på så er fargen bare grå/svart. Den er ikke rød :-/ Okey. Har du tatt knappen for surround opp og ned mye? Kanskje den er slitt? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Det tviler jeg ganske så sterkt på! Har hatt headsettet en god stund nå, men som sagt så har jeg altid brukt å ha surround på og ikke av. Jeg har aldri tatt knappen opp og ned for å leke med den elns heller. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Har du prøvd en annen usb port? Innstallere programvare på nytt? Prøv på en annen pc med programvaren? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Nei, har ikke prøvd noen av forslagene dine. Når jeg nå åpnet programvaren på nytt, så merker jeg at jeg ikke kan velge noen av ''voice morphene'' heller.. Kanskje det er noe med programvaren å gjøre, men vet ikke helt hvor jeg kan oppdatere eller laste ned på nytt. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hadde samme problemet, instalerte programmet på nytt så fungerte det igjen.- Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Brukte du CD'en? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Brukte du CD'en? Nope, programmet kan lastes ned her Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Brukte du CD'en? Her Logitech Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Takker for svar! Burde jeg kanskje uninstalle gamle versjonen før jeg laster ned ny? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Takker for svar! Burde jeg kanskje uninstalle gamle versjonen før jeg laster ned ny? Jupp Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Nå funker det! Men av en eller annen grunn har ventrilo blitt helt ødelagt :-/ Men det jeg hadde spørsmål om er blitt fikset, så takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå