Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 hvilken type spill er alan wake? hvem ville du ha anbefalt det for? Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Surival horror/adventure. For folk som liker Resident evil/Silent hill. Men bedre action og styring enn de. Settingen er også mer realistisk, historien twin peaks aktig. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Alan Wake er sammen med Crackdown og Kameo det mest undervurderte eksklusive Xbox 360 spillet. Spillet er i adventure/thriller sjangeren og kan egentlig ikke settes i bås med andre spill. Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Alan Wake er sammen med Crackdown og Kameo det mest undervurderte eksklusive Xbox 360 spillet. Spillet er i adventure/thriller sjangeren og kan egentlig ikke settes i bås med andre spill. Ja, merkelig hvor liten interesse det er for spillet. Både originalen og det nye på Live. Sjekket leaderboardsa på American nightmare og det var ikke mer enn 15K. Man må riktignok prøve arcade modusen for å komme der men tviler på at det har solgt særlig mye mer enn 20K hittil. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Synes det er veldig synd at det er så undervurdert. Alan Wake er for meg det beste Xbox 360 spillet som er lagd og jeg kjøpte spillet gladelig på PC dagen det ble lansert. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Gameplaymessig er det et action/horror spill med fokus på tredjepersons skyting. Det har noen få innslag av gåteløsning, utforskning og platforming, men ikke nok til at det bikker over i (action-)adventure-sjangeren(imo). Jeg anbefaler spillet til folk som har lyst til å oppleve et spill med en fantastisk atmosfære og spennende historie. Som flere allerede har nevnt ovenfor er det et av de mest undervurderte spillene til 360. Endret 25. februar 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå