patt90 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 ;ista lappen for tre uker siden idag. og har enda ikke hørt en eneste ting. ble stoppa av 1 politimann som hadde liggi og filma meg. ble tatt i 133 i 90 sona og godtok alt, gidder ikke gå i retten og alt det tullet når de har meg på film. men han sa aldri noe om hvor lenge jeg mister den eller noe, fikk bare beskjed om ikke ringe og mase om det for da tok det bare enda lenger tid. men må vell være en grense for hvor lenge man skal sitte her og vente på at de skal få fingeren ut av ræva ? :S Lenke til kommentar
Sloffsy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Du skal jo få et brev i posten der det står hvilken straff du vil få, innen det har gått en måned. Kommer jo selvfølgelig ann på hvor treg juristen er med å behandle saken din. Har selv mista lappen og jeg fikk brev i posten innen det hadde gått en måned. Det vil ikke påvirke saken din hvis du ringer og ihvertfall spør når du kan forvente å få et svar. Jeg ville ringt det lokale politikammeret og fått snakket med den personen som har med førerkortbeslag å gjøre. Endret 23. februar 2012 av Sloffsy 2 Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Slike som deg fortjener å miste lappen. Kjør mer ansvarlig neste gang. On topic: Du får noe i posten, hvis ikke ta kontakt med lensmannskontoret. 5 Lenke til kommentar
Sloffsy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Slike som deg fortjener å miste lappen. Kjør mer ansvarlig neste gang. On topic: Du får noe i posten, hvis ikke ta kontakt med lensmannskontoret. Forbanna usaklig! 3 Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Slike som deg fortjener å miste lappen. Kjør mer ansvarlig neste gang. On topic: Du får noe i posten, hvis ikke ta kontakt med lensmannskontoret. Forbanna usaklig! Du om det. 1 Lenke til kommentar
patt90 Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Okei tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå