PHCTF Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) ... Endret 20. desember 2012 av MrPr0 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Addon som heter move anything 1 Lenke til kommentar
Crowpala Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Hvis du fjener knappen, husk å lag en keybinding for knappen da dette er vel extra actionbutton 1 som du trenger blant annet til ultraxion (bare lite tips) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Ikke i LFR, er bare dps-loss :> Lenke til kommentar
Crowpala Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Hva mener du med "Ikke i LFR, er bare dps-loss :>" i forhold til den knappen ? Mener du at folk skal droppe å bruke den på ultraxion i LFR ? Utrolig irriterende å se folk gjøre det som healer for å være ærlig. Ja jeg vet at det er LFR og at nivået for å komme inn der er ikke høyt, men folk bør klikke på den i stedet for å fokusere på sin egen DPS. Beklager altså, men jeg har ikke mye til overs for "jeg ser kun på recount og hva som skjer der" folk, så jeg håper ikke at det var det du mente her Endret 27. februar 2012 av Crowpala Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 i LFR trenger man ikke å bruke det, antar det er det han driver med siden han spør om å fjerne den (evt flytte). Hvis man ikke har det i normal/heroic eller heroci er det fort easy death. Men er riktig at man ikke trenger å se den etter man har laget macro for det. /click ExtraActionButton1 Lenke til kommentar
Crowpala Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 For å si det slik, hvis ingen hadde brukt den knappen i LFR, så hadde jeg sluttet å heale i LFR. Folk dropper ekstremt mye og jeg ser fort hvem som ikke trykker på knappen og hvem som trykker på den. For meg så er det å ikke trykke på den i LFR bare dårlig spilling av vedkommende. Det blir det samme som å si, jeg trenger ikke å heale deg Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Elsker at folk ikke klikker på det, er jo forbanna lite å heale på den fighten i LFR. Lenke til kommentar
Crowpala Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Av nysgjerrighet, hva healer du som der ? Bads will be bads....Jeg har mer sansen for når folk bruker mechanics som er tilrettelagt for de og ment som å brukes. Er så mange wanna be raidere i LFR at jeg til tider får vondt. Men men, det er en helt annen diskusjon Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Jeg bruker knappen på Ultraxion, man dropper jo sykt mye når man ikke gjør det? Da blir det jo bare mer jobb for healerne, og er jo bedre å spare de for unødvendig mana. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det er snakk om 1 global så du mister ikke så mye nei. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 1 global er mye hvis man skal toppe verdensranking i din class, men blir kanskje for dumt å logge LFR raids, men siden de kan logges så skader det ikke å prøve seg å gjøre mest mulig skade, så dermed, 1 global CD betyr litt for enkelte Noen spurte meg hva jeg healer som? akkurat når jeg liker at folk tar skade, så holy priest. Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 27. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) ... Endret 20. desember 2012 av MrPr0 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Altså, det er ikke GCD på dream. Den kan til og med brukes midt i en cast. Så det er null DPS-loss, og null grunn til ikke å trykke. Lenke til kommentar
Crowpala Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Altså, det er ikke GCD på dream. Den kan til og med brukes midt i en cast. Så det er null DPS-loss, og null grunn til ikke å trykke. ^^ This x10 karakterer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå