Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva mener du med "Ikke i LFR, er bare dps-loss :>" i forhold til den knappen ?

Mener du at folk skal droppe å bruke den på ultraxion i LFR ? Utrolig irriterende å se folk gjøre det som healer for å være ærlig. Ja jeg vet at det er LFR og at nivået for å komme inn der er ikke høyt, men folk bør klikke på den i stedet for å fokusere på sin egen DPS.

Beklager altså, men jeg har ikke mye til overs for "jeg ser kun på recount og hva som skjer der" folk, så jeg håper ikke at det var det du mente her

Endret av Crowpala
Lenke til kommentar

i LFR trenger man ikke å bruke det, antar det er det han driver med siden han spør om å fjerne den (evt flytte). Hvis man ikke har det i normal/heroic eller heroci er det fort easy death.

Men er riktig at man ikke trenger å se den etter man har laget macro for det.

/click ExtraActionButton1

Lenke til kommentar

For å si det slik, hvis ingen hadde brukt den knappen i LFR, så hadde jeg sluttet å heale i LFR. Folk dropper ekstremt mye og jeg ser fort hvem som ikke trykker på knappen og hvem som trykker på den.

For meg så er det å ikke trykke på den i LFR bare dårlig spilling av vedkommende. Det blir det samme som å si, jeg trenger ikke å heale deg

Lenke til kommentar

Av nysgjerrighet, hva healer du som der ?

Bads will be bads....Jeg har mer sansen for når folk bruker mechanics som er tilrettelagt for de og ment som å brukes. Er så mange wanna be raidere i LFR at jeg til tider får vondt. Men men, det er en helt annen diskusjon

Lenke til kommentar

1 global er mye hvis man skal toppe verdensranking i din class, men blir kanskje for dumt å logge LFR raids, men siden de kan logges så skader det ikke å prøve seg å gjøre mest mulig skade, så dermed, 1 global CD betyr litt for enkelte ;)

Noen spurte meg hva jeg healer som? akkurat når jeg liker at folk tar skade, så holy priest.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...