Terje Solfugl Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Stokkand Bildet er fjernet. Beskrivelse: Den definert vanligste av våre andearter, men utrolig vakker..fra utoset av Sandvikselva i dag . Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
se# Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Stokkender gjør seg alltid, men det at de er så vanlige gjør det også vanskelig å få til noe spesielt. Fine farger, men jeg synes ikke du har vært helt heldig med plasserignen av denne. Kanksje litt vel midtstilt og/eller for rett fra siden? Rent teknisk ser det ikke helt skarpt ut, spesielt i full størrelse. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 mangler litt på det tekniske, men du verden for en vakker fugl dette egentlig er. her jeg bor er de ville og vanskelig å kommen nær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg