Dtre Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Har problemer med to spill. Offroad drive og et sniper spill. Begge skal gå gjennom steam. Legger ved et bilde fra offroad drive. syns ikke så godt, men det er striper som beveger seg rundt på skjermen og gjør det nesten umulig å spille. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få de vekk? Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 hjalp desverre ikke Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Virker som om det er noe rart med GPU'n din. Har du siste skjermkortdriver? Evt prøv å underklokke GPU litt? Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 hmm, hvor får jeg tak i siste skjermkort driver? har en acer aspire 6530g, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Har problemer med to spill. Offroad drive og et sniper spill. Begge skal gå gjennom steam. Legger ved et bilde fra offroad drive. syns ikke så godt, men det er striper som beveger seg rundt på skjermen og gjør det nesten umulig å spille. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få de vekk? Sjekk tempraturen på kortet/pc. Er vel en bærbar du har da? Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 den er bærbar, men fungerer som stasjonær er ikke varm til vanlig, men blir varm når jeg spiller noen spesielle spill, da bruker jeg en usb vifte, det fungerer helt greit har satt på vifta nå, skal se om det hjelper Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 det hjalp heller ikke... men syns det er så rart at noen spill fungerer helt perfekt, mens disse to ikke vil? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 det hjalp heller ikke... men syns det er så rart at noen spill fungerer helt perfekt, mens disse to ikke vil? Ah. Det er bare de to? Det sa du ikke Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 glemte visst det det som er litt pussig, er at begge disse er vel egentlig til å kjøpe og bruke gjennom steam. det sniper spillet er kjøpt og registrert i steam og greier og greier, men fungerer fortsatt ikke. Offroad drive spillet har jeg fått fra et annet sted og går ikke gjennom steam... men fungerer heller ikke Lenke til kommentar
Dtre Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 noen som har andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå