Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bilde feil i flere spill.

Anbefalte innlegg

Har problemer med to spill. Offroad drive og et sniper spill. Begge skal gå gjennom steam. Legger ved et bilde fra offroad drive.post-144852-0-41800200-1330003298_thumb.jpg syns ikke så godt, men det er striper som beveger seg rundt på skjermen og gjør det nesten umulig å spille. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få de vekk? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har problemer med to spill. Offroad drive og et sniper spill. Begge skal gå gjennom steam. Legger ved et bilde fra offroad drive.post-144852-0-41800200-1330003298_thumb.jpg syns ikke så godt, men det er striper som beveger seg rundt på skjermen og gjør det nesten umulig å spille. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få de vekk? :)

Sjekk tempraturen på kortet/pc.

Er vel en bærbar du har da?

Lenke til kommentar

den er bærbar, men fungerer som stasjonær ;)

er ikke varm til vanlig, men blir varm når jeg spiller noen spesielle spill, da bruker jeg en usb vifte, det fungerer helt greit ;)

har satt på vifta nå, skal se om det hjelper

Lenke til kommentar

glemte visst det ;)

det som er litt pussig, er at begge disse er vel egentlig til å kjøpe og bruke gjennom steam. det sniper spillet er kjøpt og registrert i steam og greier og greier, men fungerer fortsatt ikke. Offroad drive spillet har jeg fått fra et annet sted og går ikke gjennom steam... men fungerer heller ikke :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...