Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jakt etter en logo, jeg har ikke budsjett til og betale, så håper noen vil hjelpe gratis. Er veldig klar over at de fleste ikke jobber gratis, så om det er alt du har og si, ikke svar i denne tråden er du grei.

Så til det jeg er på jakt etter, jeg holder på og starte opp en VA (Virtual Airline), for dere som er aktive innen Flight Simulator, vet nok helt sikkert hva det er. Jeg trenger altså en logo til alle flyene som skal brukes.

Navnet er som følger: Starjet Air

Om noen har lyst til og hjelpe til, setter jeg veldig pris på det. Kan også legge til at den som kommer med en logo jeg vil bruke, vil selfølgelig bli kreditert på nettsiden, som designer av logoen.

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, lagde denne bare sånn i farta.

si ifra viss du ser etter noe annet, viss jeg har tid kan jeg prøve å få til noe.post-201986-0-77399400-1330038351_thumb.jpg

Hei, og takk for bidraget :) Jeg syns absolutt ikke den så ille ut, Men tenker noe simpelt jeg kan ha på siden av flyet, og kanskje noe mønster lignende greier til og ha på halen, om du skjønner hva jeg mener? :) Men veldig bra bidrag mister! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...