Trond Hjermstad Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Soloppgang Rendal sølen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det siste ser litt skjevt ut. Jeg likte første versjon best på grunn av kraftigere farger. Men du kan godt ta med litt mer på venstre side slik at det solfylte fjellet ikke kappes. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 her kunne du rettet opp perspektiv skeivheten.Og valgt en mindre blender som f9-f10,for da ville du nok også fått steinen i forgrunnen skarp.Men husk da også lukkertiden;) Flott lys i flotte farger var det i hvertfall.Ja tar med kompen også 1 Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Bra det her. Flotte morgenfarger. Skarpheten er kanskje ikke helt optimalt for et landskapsbilde. Jeg har også et forslag til litt annerledes komposisjon. Grenene til venstre syns jeg ikke passer inn og ville utelatt dem. For likevel å få med alle fjelltoppene, kunne du gått litt lenger til høyre. Da ville også den store steinen komme litt lenger fra sentrum og du ville fått en diagonal mellom den og den største fjelltoppen til høyre. Dette hadde gitt bra dynamikk i bildet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg