Svendsen Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hei Har lyst på kabel tv inn på maskin samt kjøre videomaski inn på maskin. Veit jeg må ha et TV kort med tv inn. Men har ikke noe erfaring på feltet. Noen som kan anbefale et kort? er villig til å bruke 500 men helst ikke mer Lenke til kommentar
ivasoere Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Hei! Et billig og greit tv kort er: TerraTec Cinergy 400 TV, Tv-kort PCI, Stereo Det faar du nok til en ca 500 kroner hos f.eks komplett Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Har du brukt det selv? Bare tenkte på sånt som oppløsning på filmen... er jo ikke noe gøy om det blir smått..... Og hvis jeg kobler til dekoderen til kabel tv'n min... vil jeg få de kanalen inn da? Lenke til kommentar
ivasoere Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Maks opploesning paa opptak er 720 x 576.. Noe mer enn det er jo egentlig ikke noedvendig naar man tenker paa at PAL ot NTSC standardene ikke har noe hoeyere opploesning enn det. Ja du kan koble det til kabel tv og faa inn kanalene Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 så det jeg egentlig vil spørre om... hva med software decodere? noen bra der? Lenke til kommentar
ivasoere Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ikke helt sikker paa hva du tenker paa naa, men du kan nok ikke decode noen kanaler som er koda paa kabel tv ditt.. Du maa koble kabel tv dekoderen din til kortet.. Kortet har ingen form decoding. Det staar kabel tv boksen din seg for.. Du kan kanskje kjoepe et kabel tv kort til pcen, men det er en del dyrere, og jeg er ikke sikker paa om du det vil fungere i det hele tatt Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 ja når jeg tenker meg om så høres jo det logisk ut... Tenkte på noe sånt alla piratdekoder software Jeg sa det ikke høyt.... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 hw.no har testet terratec 400 her: http://www.hardware.no/tester/annet/terrat...atec_cinergy400 :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå