Gå til innhold

Noen som har førstehåndserfaring med Nokia E7?

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte ut min Samsung Wave S8500 med noe nytt. Er drit lei Samsungs forferdelige kundeservice og Bada som operativsystem. Hadde tidligere en N97 som jeg var relativt fornøyd med. Åpenbare problemer var at den hadde mange bugs, den var ekstremt treg, og at byggekvaliteten var så som så.

Jeg savner dog fulltastatur og vurderer Nokia E7. Problemet er at omtalene er gamle, og nå har jo telefonen fått oppgradering til Belle.

Kan noen fortelle meg hvordan denne telefonen er i bruk? Holder Symbian koken med Android og iOS? Hvordan er byggekvaliteten? Er det noen spesielle feil/svakheter som er kjekke å vite om?

Hovedgrunnen til at jeg ønsker en E7 er byggekvaliteten og at den har et godt fulltastatur. De tre tignene jeg er mest skeptisk til er skjermen(lav oppløsning), Symbian og app-utvalg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan jo selvsagt tilføye at jeg selv hadde E60, som også er basert på symbian, og jeg kan bekrefte at det til tross for at jeg aldri har vært misfornøyd går ganske sakte etterhvert.

Nå får du en god del nyere mobiltelefoner til cirka samme pris - eller billigere om du har et matchende abonnement - så jeg ville i utgangspunktet ha anbefalt det.

Selv er jeg gira på en av Nokia Lumia-telefonene.

Lenke til kommentar

Helt enig der. Har hatt både E71 og N97, og det funker greit. Problemet er - som du sier - at det er tregt. Brukergrensesnittet har også vært helt forferdelig.

En får garantert en nyere og "bedre" telefon til lavere pris, men jeg vil ha en telefon med fulltastatur, og da er egentlig E7 det eneste alternativet per i dag. En E7 med Android/Windows Phone, bedre kamera, tokjerneprosessor, 1GB minne og skjerm med 1280x720-oppløsning hadde falt i smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...