Gå til innhold

PhotoClam tilgjenglig i Norge

Anbefalte innlegg

Photo Clam er ett forholdvis nytt merke i fotoverdenen, men de har på forholdsvis kort tid klart å få et godt rykte på utenlandske nettfora. Når jeg henvedte meg til produsenten fikk jeg beskjed om å kontakte deres norske agent

Thank you for your interests in our products.

We have a dealer for our products in Norway.

OPTILINE AS

Egganveien 10, NO-7081 Sjetnemarka

+47 7288 4790

Please contact Mr.Eid

Jeg har nå fått svar fra Optiline og de kan bekrefte at de skal begynne å selge Photo Clam. Mr. Eid sendte meg også en prisliste med oversikt over hvilke modeller de tar inn til Norge. Spesielt PS-XXNS hodene ser ut til å være fint priset. Stativene kjenner jeg lite til, men jeg tror de er karbon. Forøvrig er jeg forundret over at de prioriterer Pro Gold II med skrulås framfor versjonene med hendellås og "panningbase". Jeg kan ikke se at versjonen med skrulås tilbyr så mye mer enn f.eks. PS-36NS. Det er mulig de har vurdert det dithen at Gold med hendellås blir for lik RRS hodene de også selger med denne type lås. Optiline selger sine produkter enten gjennom forhandler dere finner på hjemmesida eller kikkertspesialisten.no. Personlig valgte jeg å la min lokale forhandler (en brillebutikk!) bestille når jeg skulle har Feisol også fra samme agent, da støttet jeg lokalt næringsliv og sparte noen kroner på frakt.

photo clam prisliste januar 2012.pdf

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...