Eloquent Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Har for litt siden blitt oppmuntret av noen folk fra elitesiden i WoW til å lage meg en youtube-channel hvor jeg skal prøve å poste bra gamingcontent. Det er snakk om content fra WoW, LoL, BF3 og ikke minst GW2. Jeg er i en premaka GW2-guild kalt Paradigm Shift som er en guild med ambisjoner om å bli verdens beste PvP guild på release. I Paradigm er det kun de beste av de beste som kommer inn, og navn som Kalimist, Khuna, Lewisyo, Flyn er i den, mens Hydra ble nektet å joine. Grunnen til at jeg nevner guilden, er for at dere da kan skjønne jeg allerede setter baren høyt og kan ikke skuffe guilden, så forhåpentligvis klarer jeg å vise noe av det jeg kan i mine vids. Youtube er mer enn bare en hobby, det kan potensielt bli en karriere jeg kan leve av, eller ha på siden av min ordentlige jobb, noe jeg håper en dag jeg kan gjøre. Det kommer også selvfølgelig til å være tutorials/guides og andre insiders innenfor de spillene jeg spiller, men det er hovedfokus på player versus player-gameplay. Jeg spør skamløst om de som er interesserte kunne ta en titt og se om jeg er verdt å subscribe til. Jeg har lagt ut en vid for et par dager siden som allerede har 12.000 views og det fortsetter bare å stige, så det er enda håp for meg. HazzahGaming På forhånd takk. Endret 23. februar 2012 av Eloquent Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 navn på Youtube kanal? Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 navn på Youtube kanal? Herregud at jeg glemte det, er så trøtt akkurat nå. Har fikset førstepost. Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Ser klart et godt potensiale til en flott og populær kanal her! PS; Wow videoene var spesielt morsomme å se på! Likte spesielt godt den 2vs2 fighten din med snart 12k views! Endret 23. februar 2012 av langz Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Ser klart et godt potensiale til en flott og populær kanal her! PS; Wow videoene var spesielt morsomme å se på! Likte spesielt godt den 2vs2 fighten din med snart 12k views! Takker og bukker for dine inspirerende ord! Håper at filmen min skal slå løs på warcraftmovies også, så kan det hende jeg får en god del ekstra views derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå