Sadoneger Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Bestilte 24 season 1+2 Special edition fra CD-WOW.com her om dagen, etter å ha mailveksla litt med dem om hvordan de merker pakkene. De garanterte at pakken ble merka slik at det ikke ble noen ekstra utgifter på kjøper, så da slo jeg til. Kr 600,- for begge sesongene må jo regnes som billig. Pakken ble sendt samme dag, men tre dager senere fikk jeg brev fra toll-gutta. Kom og betal moms. Det viste seg at pakken ikke var merka med noen som helst verdi, verken utenpå eller inni. Dermed måtte jeg legge fram kontoutskrift og masse tull, enden på visa var i hvert fall 144 kr i moms. Det gjorde jo ikke så mye egentlig, jeg synes fortsatt pakken var billig. Men siden de hadde garantert meg at det ikke skulle bli noe ekstra å betale, så sendte jeg dem (CD-WOW) en mail med kopi av min kvittering. Neste dag, mail fra CD-WOW: Refund kr. 144,-. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har bare en ting og si: imponerende Her har du Gutta fra Kalkutta som bryr seg om service.. (Edit: har vist en til til å si: litt av et nick) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå