Joachim_F Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det er offisielt: Verdens skumleste spill får oppfølger. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Prøv å ikke bruke ord som "verdens" og "tidenes" etc i overskrifter. Det blir veldig ITavisen over det. Og så lavt bør dere ikke synke. Det er så usaklig uansett, "verdens skumleste spill, verdens beste x, tidenes beste", det er jo helt subjektivt og særdeles usaklig. Minner meg om Jack Black og "the best song in the world", noe som i seg selv er en usedvanlig barnslig ting å ting. Forstår jo at det i den sammenhengen er en spøk, men ITavisen bruker det ikke som en spøk. Og da ender det opp med å bli latterlig. Der, dagens rant over Takk 5 Lenke til kommentar
Olenoe Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Gleder meg! Enern hadde god (les skummel) stemning, god historie og smarte 'puzzles'. Håper vi får det samme her Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Dette blir stort! har nett spilt Dear Esther og Amnesia med stor glede. Det er fleire spillutvilklere som kan ta stor lærdom av måten dei er laget på. 1 Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Ser ut som jeg må få gjort unna Amnesia snart! Kommer garantert til å skaffe meg dette når det kommer ut! >: D Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Minner meg om Jack Black og "the best song in the world", noe som i seg selv er en usedvanlig barnslig ting å ting. Men det er jo ikke den beste sangen i verden, nei. Det er bare en hyllest. De kunne ikke huske den beste sangen i verden, neinei. Det er en hyllest - til den beste sangen i verden. Når det er sagt klarte jeg aldri å spille noe særlig mer enn i underkant av en time med Amnesia selv, og det var i et opplyst rom med tre kamerater. En spilte, en hadde på seg hodetelefonene og en satt og spilte BF3. Helt vanvittig skummelt. Men en dag skal jeg klare det! Endret 23. februar 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Fra anmeldelsen av Amnesia: The Dark Descent: Jeg vil med andre ord ikke nøle med å anbefale dette spillet til alle som liker å la seg skremme. Jeg har spilt mange skumle spill i årenes løp, men dette topper dem alle, og av hensyn til min egen psyke håper jeg at det aldri får noen oppfølger. Bekymret for psyken nå, Joachim? Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Ikke bare er de flinke til å lage skummle spill, men også historiene du blir forplantet i er som regel kjempe bra. Det var hvertfall det jeg følte da jeg spillte Amnesia. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Ikke bare er de flinke til å lage skummle spill, men også historiene du blir forplantet i er som regel kjempe bra. Det var hvertfall det jeg følte da jeg spillte Amnesia. Uæh! Hehe Endret 23. februar 2012 av madsc90 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Da var opp-psykingen i gang! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Til Linux også ja, imponerende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå