HelloKjersti Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hva blir neste spill ut på 3DS? Les hele saken Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Gjerne noe helt nytt! Gjør meg ikke så mye med denne resirkuleringen av gode klassikere, men trenger ikke Nintendo noe nytt de kan resirulere til kommende generasjoner? 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Spørsmålet er jo da: Hvis de gjør noe nytt, vil det fremdeles være Zelda? Og hva er det som må være nytt? The Legend of Zelda er i mine øyne Link, Zelda og Ganon, the Triforce, Hyrule, the Master Sword, dungeons og et myriader av Items. Er det det man skal endre på? Endret 23. februar 2012 av Unlimited LTD Lenke til kommentar
reyh Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Jeg er forundret over at de klarer å presse så mye ut av serien, og at det fortsatt blir bra! Endret 23. februar 2012 av reyh Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg har bare Letter Box på 3DSen min. Er Swapnote noe lignende? Lenke til kommentar
Lakitu Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har bare Letter Box på 3DSen min. Er Swapnote noe lignende? Letter Box er det samme som Swapnote! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå