Orsvend Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Både jeg og dama har meldt oss opp, men dama skal bort i helga. Dvs dobbel sjangse for å få en konge helg! Og dobbel skuffelse om ingen av oss får =(=( Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har svigermor på besøk i helga, så en betakey hadde vært kjærkomment Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Hva var egentlig fasiten? Mephisto er jo på en måte mer sjefsskurk loremessig, mens Diablo er mer figurert som sjefsskurk fra spillerens synspunkt. Endret 24. februar 2012 av Slikape Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Dukker det opp noen flere sjanser for å få beta key? Lenke til kommentar
Datasnusken Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har svigermor på besøk i helga, så en betakey hadde vært kjærkomment Hahhahahaha, den var god. Hadde du da tenkt å plassere svigermor foran Diablo, eller deg selv ? rofl.... Lenke til kommentar
Bamzen Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva var egentlig fasiten?Mephisto er jo på en måte mer sjefsskurk loremessig, mens Diablo er mer figurert som sjefsskurk fra spillerens synspunkt. Svarte du Mephisto? Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva var egentlig fasiten? Mephisto er jo på en måte mer sjefsskurk loremessig, mens Diablo er mer figurert som sjefsskurk fra spillerens synspunkt. Jeg klarer ikke se for meg at sjefsskurken i Diablo er noen andre enn Diablo. Spillet heter jo... diablo Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva var egentlig fasiten? Mephisto er jo på en måte mer sjefsskurk loremessig, mens Diablo er mer figurert som sjefsskurk fra spillerens synspunkt. Riktig svar var Diablo, med utgangspunktet i at hans preger seriens navn, at han er sisteboss i begge hovedspillene og at han jevnt over er en temmelig grusom fyr. Mephisto presenteres som den mest intelligente av skurkebrødrene, men har en litt mer perifer rolle i selve spillet. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva var egentlig fasiten?Mephisto er jo på en måte mer sjefsskurk loremessig, mens Diablo er mer figurert som sjefsskurk fra spillerens synspunkt. Svarte du Mephisto? Jeg svarte Diablo. Lenke til kommentar
d3jsp Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hva var egentlig fasiten? Mephisto er jo på en måte mer sjefsskurk loremessig, mens Diablo er mer figurert som sjefsskurk fra spillerens synspunkt. Riktig svar var Diablo, med utgangspunktet i at hans preger seriens navn, at han er sisteboss i begge hovedspillene og at han jevnt over er en temmelig grusom fyr. Mephisto presenteres som den mest intelligente av skurkebrødrene, men har en litt mer perifer rolle i selve spillet. Kan du si noe mer om når dere deler ut keys? Blir det gjort fortløpende eller skal dere først samle opp alle vinnere for så å sende ut mail om et par timer? Lenke til kommentar
Datasnusken Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Tenk å vinne en betakey til det fantastiske spillet her. Da skal kjæresten min få en stor sjokoladeplate og ikke minst en STOR nuss. Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg må ha en betanøkkel Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Å nei så tragiskt:( Jeg gikk glipp av sjansen Og jeg som sitter hjemme i akuttfasen av en korsrygsprolaps. Vel, venter man på noe blizzardsk så venter man ikke forgjeves! ^_^ Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Siden det er 200 nøkler og det ikke er så mange medlemmer som kommenterer tråden her så burde sjansen være stor, hvis ikke det er en hel bråte med folk utenifra som har meldt seg på og visste om dette. 1 Lenke til kommentar
d3jsp Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Siden det er 200 nøkler og det ikke er så mange medlemmer som kommenterer tråden her så burde sjansen være stor, hvis ikke det er en hel bråte med folk utenifra som har meldt seg på og visste om dette. Håper du har rett... føler jeg er så nærme nå... sååå nærme!! Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Er det noen som har fått nøkkel? så jeg vet om jeg kan glemme det nå eller om vi fortsatt er på pinebenken? Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Er det noen som har fått nøkkel? så jeg vet om jeg kan glemme det nå eller om vi fortsatt er på pinebenken? så det nå. om noen timer.. sukk. er vel mye jobb med dette. men allikevel. hva skal man ta seg til? vaske leiligheten? Lenke til kommentar
Datasnusken Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Er det noen som har fått nøkkel? så jeg vet om jeg kan glemme det nå eller om vi fortsatt er på pinebenken?så det nå. om noen timer.. sukk. er vel mye jobb med dette. men allikevel. hva skal man ta seg til? vaske leiligheten? Jeg regelrett gikk meg en tur i det fine været. Steike så flott det er ute nå, nå er våren her. Og kanskje om ikke så veldig lenge er også Diablo III her. God stemning. Lenke til kommentar
Datasnusken Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Kjenner at det kiler litt i magen nå altså? Tikk, takk, tikk, takk. Det sies at den som venter på noe godt aldri venter forgjeves. Hvordan føles det folkens? Kribler det i magen? Lenke til kommentar
Jasoo Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Håper jeg er en av de heldige. Da blir det sykemelding på mandag ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå