Sgt.isbjørn Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Dette er pining Lenke til kommentar
Bamzen Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Hvis noen av dere ønsker å hjelpe til med en norsk Diablo 3 fanside som vil åpnes snart. Ta en tur innom www.NorseDiablo.com på Forum og les under "Vil du være med på å teste NorseDiablo?" Vi trenger en norsk Diablo 3 fanside, det er ingen der ute som jeg veit om. Lenke til kommentar
Datasnusken Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Vinne en beta key her blir som følelsen av å være nyforelska. Kribler i hele kroppen og gjør man helt ute av stand til å tenke fornuftig. Det var dama sin feil at jeg meldte meg på denne konkurransen og nå føler jeg at jeg har fått falske forhåpninger. Det er skikkelig kjedelig, jeg som trodde jeg skulle komme meg ut i dag, nå blir jeg sittende her å håpe på noe godt i stedet. Lenke til kommentar
Tri66er Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Haha, ringte kjæresten min(Hun jobber nattvakt, så hun såv) for å høre om hun hadde fått key. Lett jeg må såve på sofaen inatt... 2 Lenke til kommentar
d3jsp Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Dette er pining Potensielt kan vi sitte her i nesten 12 timer og refreshe Lenke til kommentar
Tri66er Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det jeg igrunnen er mest spent på, er hva som er riktig svar på spørsmålet. Lenke til kommentar
Datasnusken Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Rofl, jeg fikk nettopp kjeft av dama fordi hun fikk skylda for mine falske forhåpninger. Hun vet at jeg har gått og venta på denne godbiten nå i snart 3 år. I tillegg sliter jeg med helsa og kjeder vettet av meg. Var som en annen skrev her: «har aldri vunnet en konkurranse før» Det er vel litt det at det er vanskelig å vinne noe som helst. Skal man få kloa i noe må man jobbe og slite for så å betale for det. Lenke til kommentar
Bamzen Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Dere veit på forsiden her så finnes det telefon nummer å ringe om dere trenger å kontakte Gamer.no Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Noen ta å ring! Redaktør Tor-Steinar Nastad Tangedal +47 414 71 909 Alle sammen.....da blir det liv laga serru! Endret 24. februar 2012 av _LarZen_ 1 Lenke til kommentar
Drakonial Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 sendte mail til tips telefonen kanskje de kan videresende mailen til han som skrev artikkelen. Men gjerne ring. Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Oppdatering: Påmeldingen er nå stengt. Nøkler og informasjon sendes ut til de heldige innen få timer, og vi oppdaterer saken på nytt når det er gjort. Lenke til kommentar
Datasnusken Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Noen ta å ring!RedaktørTor-Steinar Nastad Tangedal +47 414 71 909Alle sammen.....da blir det liv laga serru! Jeg vet hvor mye jobb det er å holde en sånn side som gamer.no oppe. Skrive artikler, holde konkurranser mm. Det ville være jævelig ufint å pese folka på den måten du her foreslår. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Om noen timer? Hva skal vi gjøre i mellomtiden da? Gå ut??????? 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Noen ta å ring!RedaktørTor-Steinar Nastad Tangedal +47 414 71 909Alle sammen.....da blir det liv laga serru! Jeg vet hvor mye jobb det er å holde en sånn side som gamer.no oppe. Skrive artikler, holde konkurranser mm. Det ville være jævelig ufint å pese folka på den måten du her foreslår. Kalles humor, du kan lese om det her slik. 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 MEN I HELVETE, JEG HAR IKKE SETT DETTE Lenke til kommentar
Datasnusken Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Likte den med å gå ut............. Lo så jeg grein når jeg leste den........... Vi er ikke her for å ha det moro, slutt med humor, det gjør ondt i magen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Likte den med å gå ut............. Lo så jeg grein når jeg leste den........... Vi er ikke her for å ha det moro, slutt med humor, det gjør ondt i magen. Hehe, vel håper alle får en nøkkel iløpet av dagen. Lenke til kommentar
Datasnusken Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er jo en liten sjanse for det da. Da kan vi fortsette humorn inngame. Vi får alle håpe at vi får en betakey. Det hadde virkelig snudd den kipe tilværelsen til en litt mer levelig tilværelse. Lenke til kommentar
d3jsp Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Det er jo en liten sjanse for det da. Da kan vi fortsette humorn inngame. Vi får alle håpe at vi får en betakey. Det hadde virkelig snudd den kipe tilværelsen til en litt mer levelig tilværelse. WORD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå