HelloKjersti Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hvis du vil være med må du være kjapp. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Skal melde meg på så fort jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Gjorde dette med en gang det ble lagt ut. Gleder meg Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Herre! Meldte meg på i går kveld, rimelig bra med trøkk på sidene deres da. Hadde vært fantastisk å fått testet dette før launch. Blir jo så sugen av å se på alle videoene som kom etter helga. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) OT, men fikk Gamer.no annledning til å delta i Betaen som var i helgen? Endret 23. februar 2012 av Konamixx Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Æsj! Hvorfor så jeg ikke detta når jeg var hjemme >< Trenger dette som en "demo" for å se om det er verdt å skaffe seg. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 De første rundene med betatesting er planlagt å finne sted i løpet av mars måned. Fra ArenaNets twitter: We have not provided info on when closed beta will take place. ~RB Men ja, de sikter på mars/april! Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 De fikk jo "bare" en million påmeldte på 48 timer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå