KeyanZa Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hey Fikk så lyst å spille litt sim city igjen, er noen år siden jeg spilte dette spillet men fikk så sykt lyst å spillet igjen, lage store kule byer Noen tips til hvilket jeg skal gå for? vet ikke hvor mange (nye) det er kommet engang. Har ikke spilt sim city på 6-8 år tenker jeg ...... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Sim City 4 + Rush Hour må være min favoritt, og er ansett som det ultimate Sim City - spillet. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Sim City 2000 såklart! (Uten tvil det ultimate Sim City-spillet. ) GoG-versjonen er billig og fin. 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Støtter Sim City 2000. 1 Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Sim City 4 + Rush Hour må være min favoritt, og er ansett som det ultimate Sim City - spillet. Dette, lett. Men du må laste ned en del mods for å virkelig få utbytte av spillet. Sjekk http://www.simtropolis.com Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Sim City 4 + Rush Hour må være min favoritt, og er ansett som det ultimate Sim City - spillet. Dette, lett. Men du må laste ned en del mods for å virkelig få utbytte av spillet. Sjekk http://www.simtropolis.com ok da regner jeg det blir sim city 4 og rush hour? Og hvilke mods må jeg laste ned? tips? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 støtter også Sim City 2000. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Støtter også SimCity 4 slik som alle de andre fornuftige menneskene i denne tråden. Neida. Men jo. SimCity 4 er episk Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Sim City 4 + Rush Hour må være min favoritt, og er ansett som det ultimate Sim City - spillet. Dette, lett. Men du må laste ned en del mods for å virkelig få utbytte av spillet. Sjekk http://www.simtropolis.com ok da regner jeg det blir sim city 4 og rush hour? Og hvilke mods må jeg laste ned? tips? Tja, finnes utrolig mye. Men her er et par gode, med de to essensielle i fet skrift: NAM Essentials RealHighway Mod Bridge Height mod Rail Yard and Spur Textures Mega Pack RH Airport Pack Ellers er det bare å se i mod db og finne mods som kan passe dine behov Ingenting slår SC4 med custom mods. Endret 23. februar 2012 av Frode99 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Støtter Sim City 2000. Det er det ultimate Sim City-spillet. 1 Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Går også for Sim City 2000. Det er strålende, og tilgjengelig billig på GOG.com Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 hehe.. Hva er bedre i SC2k i forhold til SC4 + mods? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Det blir vel fort de som spilte 2000 på den tiden det var nytt som vil si at det er best. De fleste som spilte Age of Empires 1 og 2 vil si at de er mye bedre enn treeren, mens en som begynte på treeren vil si at det er den beste. Når det er sagt så tror jeg at jeg spilte simcity 2000 før jeg prøvde nummer 4, men syns fortsatt fireren er mye bedre. Lenke til kommentar
c4sh Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Er enig i at SC4 er et bedre spill enn 2000. Fungerer utrolig bra med mods og høyere oppløsning. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 Sim City 4 + Rush Hour må være min favoritt, og er ansett som det ultimate Sim City - spillet. Dette, lett. Men du må laste ned en del mods for å virkelig få utbytte av spillet. Sjekk http://www.simtropolis.com ok da regner jeg det blir sim city 4 og rush hour? Og hvilke mods må jeg laste ned? tips? Tja, finnes utrolig mye. Men her er et par gode, med de to essensielle i fet skrift: NAM Essentials RealHighway Mod Bridge Height mod Rail Yard and Spur Textures Mega Pack RH Airport Pack Ellers er det bare å se i mod db og finne mods som kan passe dine behov Ingenting slår SC4 med custom mods. Ok, skal laste ned disse, det ble sim city 4. Hvor skal jeg legge mods jeg laster ned? slik at de virker i spillet. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Extract zip content i Program Files/Maxis/SimCity 4/Plugins Endret 25. februar 2012 av Frode99 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 ok takker.,.. da er det bare å finne mods. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2012 prøvde å finne disse mods som var nevnt over , men der var jo 10-20 stk.... hvilken av dem skal man velge?? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 2000 er så bra att du ikke tremnger mods Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå