lax Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har et kobberrør som skal festes til et jernrør. Problemet er at diameteren på kobberrøret er omtrent 1mm mindre enn diameteren på jernrøret. Finnes det noe slags kitt/lim/tetningsmasse som jeg kan bruke for å få dette tett? Forresten, noen som vet hvor de selger slanger av ymse slag på nett? dvs større utvalg enn microplex? En Underlig Lax Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg tror silikon burde tette det der. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 prøv med "sicaflex" eller "casco - marin og teknikk" fåes kjøpt overalt på type maxbo - jernia etc.. Lenke til kommentar
lax Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Fant denne på Clas, tror jeg prøver den: Chemical Metall. For sterke reparasjoner og harde overflater. Fyller, limer, tetter, fuger .m.m. Herder på 10 min. 130 ml tube. Men takk for svar.. En Underlig Lax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå