fjarle Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Enkle grep som ikke koster allverden gjør musikken din bedre. Få bedre lyd ut av mobilen din Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 insigna tingen fungerer ikke med mange mobiler pga mikrofon koblingen eller noe.. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Kan dere være så vennlige å SLUTTE å anbefale Koss Porta Pro? Søppel. De er billige, ja, men ikke SÅ billige, og definitivt ikke gode. Mot-anbefaling: AKG K 518 - http://www.prisjakt.no/product.php?p=434687 (nei, man trenger ikke kjøpe de med grønn profilfarge 2 Lenke til kommentar
BNils1 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Kan dere være så vennlige å SLUTTE å anbefale Koss Porta Pro? Søppel. De er billige, ja, men ikke SÅ billige, og definitivt ikke gode.Mot-anbefaling: AKG K 518 - http://www.prisjakt.no/product.php?p=434687 (nei, man trenger ikke kjøpe de med grønn profilfarge Kan DU være så vennlig å SLUTTE å kommentere her og slenge dritt om noe du tydeligvis ikke har peiling på? Søppel er de ikke. Har hatt mine i 8 år nå, om det ikke er lengre, iallefall så er de en av de beste hodetelefonene på markedet. De jeg har fungerer like godt som dagen jeg kjøpte de. I tillegg er det livstidgaranti på de, noe de fleste andre IKKE har! Støy for omgivelsene sies det? Whatever, det er jeg som skal høre på musikken og driter i det om andre blir "forstyrra" av det jeg hører på. Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 PortaPro er på ingen måte en av de bedre hodetelefonene på markedet, men i forhold til prisen låter de godt. Jeg ser ikke noe galt i å anbefale disse i slike sammenhenger. Som en billig oppgradering fungerer de veldig bra, og det er tross alt det som er poenget. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Det er jo du som tydeligvis ikke har peiling... Hvis jeg har en rusten gammel bil som ikke kan gå i revers, 1.2. eller 4. gir, og hverken klimaannlegg, bremser eller lys fungerer, er den superbra da om den ikke går i stykker mer i løpet av åtte år? Nei. AKG K 518 er langt bedre selv mtp pris/ytelse, det samme er f.eks. Sennheiser CX 300, som fåes til under 300kr (in-ear-plugger) Når du sier "iallefall så er de en av de beste hodetelefonene på markedet" og baserer det på holdbarhet ALENE, ja da er det klart at du ikke r i nørheten av å vite noe som helst om noe som har med lyd å gjøre. EOD. red: Når det gjelder lydkvalitet, vil det med Android 4 være mulighet å bruke eksterne lydkort (USB-DAC) til avspilling av lyd dersom prodsenten legger til støtte for det. Endret 25. februar 2012 av NgZ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 PortaPro er helt greie, men lydmessig så finnes det mange bedre valg. Jeg sammenlignet mine PortaPro med noen rimelige Sennheiser. Sennheiser hadde et langt bedre og luftig lydbilde. Det skulle bare mangle at ikke det skjer forbedringer i løpet av noen tiår! 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Si meg... Hva var poenget med å krangle om PortaPro er et bra eller dårlig headset? Det er jo smak og behag, det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg