Arve28 Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Tenkte å avansere litt. Har brukt premier et par år nå. Hvordan er Boris red 2.5? Er dette noe ala After Effects eller er det slik at man helst sburde hatt begge? Hvordan er prisene på disse? Er After Effects like vanskelig å sette seg inn i som premier. Føler jeg kan det meste grunnleggende i premier, men det er sikkert masse mer man kan gjøre, men man gjør dette kanskje lettere med After Effects? Premier 6.5 fikk jo inn noen pluggins som er for After Effects. Eks Bildet i bildet, men det er sikkert mer å gjøre her. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Sammenligning av Boris Red mot andre pakker finner du her : http://www.borisfx.com/products/RED/bred_compare.php After Effect er minst like vanskelig som Premiere. De fleste gidder ikke å se på video med masse effekter. Bruk heller tiden til stram redigering og god lyd. (Jeg har PC'en full av ubrukte plug-ins...) Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 De fleste gidder ikke å se på video med masse effekter. Bruk heller tiden til stram redigering og god lyd. (Jeg har PC'en full av ubrukte plug-ins...) Alle hollywood filmer er nesten bare effekter. Det er ikke effektene folk ikke gidder å se på, men overdrivelsen av dem og dårlig gjennomførte effekter. After Effects er et program det ikke er bare å sette seg ned ved selv om du kan Premiere. Det er tungt, men det er også utrolig mye du kan gjøre med filmen i AE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå