et-forvirret-sinns-notater Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Hei! Jeg vil gjerne få kritikk og forslag til endringer i denne teksten. Jeg føler jeg lette etter svar på "noe" (som liksom skulle være problemstillingen min) samtidig som jeg lette etter spørsmålet. Var ikke helt klar over hva jeg lette etter, så det er mulig teksten (som skulle være et "svar") er blitt ganske rotete. Da jeg har tatt bort og satt inn tekst, og flyttet på mye forskjellig, er jeg redd for å ha repetert meg selv flere steder og/eller å ha kommet med motsigende argumenter. Ønsker gjerne kommentarer om dere kan se noen selvmotsigelser i det jeg har skrevet, eller om dere har andre grunner for å være uenige, kom med de! Synes selv teksten ble noe forferdelig dritt, og dette skal være en "fordypningsoppgave" i norsk vg3. Muligens en faktor at jeg brukte 2 dager (8 timer hver dag ca) på å skrive den. Er usikker på om jeg skal ha med det jeg har skrevet om "hvite netter" eller ikke. Er også usikker på tittelen samt om jeg vil ha med diktet om Bjørneboe. Tiltaksløshet i skjønnlitteratur.odt Endret 22. februar 2012 av et-forvirret-sinns-notater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå