vikingkylling Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 "A Good Day to Die Hard puts McClane on an international stage -- truly a NYC fish out of water in Moscow -- and introduces his estranged son Jack. An apple that has not fallen far from the tree, Jack may even be more of a hardass than his father. Despite their differences, they must work together to keep each other alive -- and the world safe for democracy. http://movies.ign.com/articles/121/1219221p1.html Den femte filmen i Die Hard-serien har vært bekreftet en stund, og som plottet viser har vi nå John McClane og sønnen hans, Jack. Hvor datteren fra nr 4 er skal jeg ikke spørre om engang. Personlig synes jeg den fjerde filmen var ganske ræva, men skal prøve å ta imot denne med åpne øyne. Eller åpne armer, heter det vel. Så anyway, hva synes folket? Kan dette bli bra, eller burde de ha droppet den forrige filmen og latt Die Hard være en trilogi? Hva synes dere om valget av skuespiller til sønnen hans? (Jai Courtney, fra blandt annet Spartacus: Blood and sand.) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Sorry, Men John McClane jobber alene, eneste backupen han trenger er pistolen sin. Viss denne filmen også blir PG13, skal jeg utslette hele hollywood 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Hehe, tror du kan bestille flybillett nå. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Forferdelig regissør de valgte. Max Payne var noe av det kjedeligste jeg har sett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå