konduktans Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 dell maskinen min, den har jeg ikke brukt på lenge, den bare ligger her å støver ned egentlig. Tja, hva slags cpu, hk og ram har du da? Pentium D, Dell OptiPlex hovedkort, DDR2-minne. Kunne byttet denne mot begge skjermkortene! http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/24955 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 dell maskinen min, den har jeg ikke brukt på lenge, den bare ligger her å støver ned egentlig. Tja, hva slags cpu, hk og ram har du da? Pentium D, Dell OptiPlex hovedkort, DDR2-minne. Kunne byttet denne mot begge skjermkortene! http://www.hardware....d/annonse/24955 jeg tar den! hvis du faktisk selger den til 0kr da Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ha ha, skulle egentlig stå 750 mener jeg å huske Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 du som knabba logitech gamepadden rett før siste konkurransen? -.- Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Jeg? Neppe, vant den ganske tidlig mener å huske det var den andre konkuransen jeg var med på, dirt 3 inverted controls var vel torsdagen jeg fikk tak i den Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 åja, rett før den siste rekken med fysiske konkurranser kastet de ut en sånn der kontroller, jeg fikk den i hånda, men den spratt ut og landet på andre siden av konkurranseområdet (det stedet der man ikke kunne stå, hvor de løfta kabinetter og sånt) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Så det var du som mista den ja. Så den ble kasta. Vant du noe annet på tg da? dell maskinen min, den har jeg ikke brukt på lenge, den bare ligger her å støver ned egentlig. Tja, hva slags cpu, hk og ram har du da? Pentium D, Dell OptiPlex hovedkort, DDR2-minne. Kunne byttet denne mot begge skjermkortene! http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/24955 hmm,skal vurdere det. Kan hende jeg slenger de inn i et annet prosjekt også Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Antec DF-85 og Silver power 650W PSU av UiO vant det 3 eller 4 timer før jeg var borte hos komplett, så sorg var det ikke Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Bra det da vant en del jeg som du ser i siste update Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jaja, fikk en del kopper og musematter også da Men du satt jo nesten rett ved komplett standen også, jeg måtte gå helt fra sektor åtte. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Hehe, satt nerme ja sektor 8 var da ikke langt unna? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Neinei, med når man sitter i midten av rekka er det nesten ufremkommelig på grunn av at folk driver å bygger pcer og sånt midt i veien Oo For å komme tilbake til prosjektet. Skal du skaffe en lik kjøler til grafikkkort nummer to? Og skal du skifte lyset i viftene på kjøleren? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Har en kjøler til, men mangler fungerende vifter til begge. Å bytte leds på kjøleren ser ut som en helt forjæveleig jobb.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2012 La ut en update, siden det kom en pakke. Teaser på slutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå