The Crusher Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Så, dere gidder ikke å lese bare fordi jeg ikke bruker spoilere? Skal vurdere det, men har noen noen kommentarer til prosjektet? Det tar lang tid å laste siden. Just sain, tar lang tid å laste siden om bildene er i spoiler å. Like mange MB å laste ned.... Endret 11. april 2012 av The Crusher Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Det som gjør at jeg ikke leser alt som står er kronglete engelsk, samt overdrevent mange- og store bilder. Når jeg går inn i en logg med et nytt innlegg, trykker jeg på "End" på tastaturet og forventer å havne nederst på siden. Fordi du har så mange bilder - som fortsatt laster - ender jeg opp midt på siden. Siden lastes vesentlig fortere dersom bildene er i spoiler. Jeg har allerede sett på forrige update, så det er ikke interessant å se på den på nytt. Hvis du har bildene i den nyeste oppdateringen fremme og resten i spoiler, så er det problemet løst. Du trenger ikke å legge inn hver enkelt bilde i spoiler. Legg heller hele innlegget i spoiler, så sparer du MASSE tid! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Beklager at jeg ikke har PERFEKT engelsk da.. Ikke alle har god engelsk.. Og bildene er ikke store heller. Og det er jo min worklogg, og jeg mener at spoilere ødelegger workloggen. Blir kankje enklere for å unngå å se på bildene igjen, men om du trykker på vis siste post, og venter til alt er lastet inn, så havner du på siste post. Den hopper litt opp og ned, ja, men hva er egentlig problemet med det? De på bit-tech har ingen problemer med det. Like store bilder der. Og mange bilder sier du? Synes det faktisk er lite i forhold til andre logger jeg ser rundt på nett jeg. 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Wooow, snakk om overreagering. Klarer du ikke å ta imot konstruktiv kritikk, så ikke spør om utdypning. Du får ha det som det er, hvis det er det som føles riktig for deg. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Er kankje litt enig, overreagerte litt der. Beklager det å da.. Men har du noen kommentarer til prosjektet? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jada, absolutt! Meget treffende navnevalg! Er ikke veldig fan av lakkert plast på skjermkortet, men ser at veldig mange gjør det, så det er nok meget subjektivt at jeg ikke liker det. Finishen var dog fin. Vinduet kommer nok til å se veldig bra ut når det sitter fast. Cola er usunt. Sist men ikke minst, så er jeg veldig skeptisk til LED-lysene. Igjen - det er høyst subjektivt. Jeg tror du gjør lurt i å montere en bryter på LED-releene dine. Man blir fort lei dem (snakker av erfaring) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Det er ikke plast på skjermkortkjøleren, men metall Zalman VF3000F kjøler Vinduet blir nok bra ettervært, vurderer å skru det fast. Skal slenge på leds på det, leke litt med arduino for å nevne noe. Cola, usunt? Nå tuller du vel? Jaja, har ikke igjen noe nå, drukket opp to brett siden onsdag forrige uke.. Jupp, har planer om å slå av ledsene. Har de på viftestyringa mi som kan slå de helt av nå. Har flere leds også, skal nok bli bra. Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Vil bare si det er et spennende prosjekt, faktisk noe jeg kan vurdere å gjøre selv når jeg får meg mer erfaring. Utover det så synes jeg du legger til bilder som passer til teksten og som gir litt innblikk i farger osv. Keep it coming! :-) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jo, det glemte jeg å gjøre. Fantastisk pedagogisk og givende at du la ved bilde med sammenligning med Fanta-boks! Kameraet tar ikke bilder med 100% korrekte farger, og skjermen gjengir heller ikke 100% korrekt. Med Fanta-boksen får vi en følelse av hvordan fargen egentlig ser ut! :-) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 takker for kommentarene : Er enig i det med fanta boksen, var noe jeg bare kom på sånn plutselig Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Hei. Ser du har et par 6670 til overs... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Hehe, har ikke bruk for de Lyst til å kjøpe kankje? Lenke til kommentar
grim-beaper Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Meget bra ! Vil følge med på denne. Ser at du er detaljorientert og planlegger nøye. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Hva tenker du slags pris? Er mer hypp på byttehandel though. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Nei vet ikke helt jeg. Hva hadde du tenkt å bytta med da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Får nok av de fra dama. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ha ha. Nei, jeg vet ikke jeg. Har du bruk for prosessor/minne/hovedkort e.l? Trenger du mer deler til Dell-maskinen din? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 dell maskinen min, den har jeg ikke brukt på lenge, den bare ligger her å støver ned egentlig. Tja, hva slags cpu, hk og ram har du da? Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ser du har tre TG mousepads. Can i haz? pretty please x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå