The Crusher Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Tips til sleeving: Ser du bruker sleeve og én stor krympestrømpe før kontakten. Hvis du bruker en liten krympestrømpe på hver kabel, og så en stor rundt alle tre, så slipper du det gule/røde/svarte på bildet her. EDIT: Feil med link til bilde. Om du mener den på skjermkortvifta så skal den gjøres opp igjen. Ble ikke helt fornøyd, men hadde ikke mere tid til å gjøre det idag. Dessuten så synes ikke 3 pin kontakta da den sitterpå viftestyringa. Men takk for tipset Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Om du mener den på skjermkortvifta så skal den gjøres opp igjen. Ble ikke helt fornøyd, men hadde ikke mere tid til å gjøre det idag. Dessuten så synes ikke 3 pin kontakta da den sitterpå viftestyringa. Men takk for tipset Tenkte generelt. Litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men mulig du ser det på dette bildet: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=423000 EDIT: Helt nederst på bildet. It's a krympestrømpe in a krympestrømpe! Inception!! Endret 12. mars 2012 av konduktans Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 Skjønte hva du mente med krympestrømpe i krympestømpe. Skal prøve å få det bedre. Er tross alt første gangen jeg sleever da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 har fått en sponsor til, men venter på å at de skulle sende meg logoen som jeg skulle bruke. Stay tuned Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 ser ut som at imageshack har problemer med bildene mine. Jeg kan se bildene, men direct link funker ikke..... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Ny update ute. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Update 7 og 8 ute. Sjekk det ut: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1418298&view=findpost&p=19107689 Lenke til kommentar
settings Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 godt å se at noen av oss får gjort noe. hvor mørk er det vinduet? ser veldig mørkt ut... yes, da får jeg gå tilbake til kabelskjekking - lykke til videre, håper du blir ferdig til TG(?) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Vel, er ikke så mørkt. ER bare blitsen på kameraet som fucker opp alt. Du kan se igjennom, du ser det godt med leds på innsiden. Jeg skal iværtfall bli ferdig med lakkeringen til TG, ledsene tror jeg ikke at jeg får før tg. Ikke alle ledsene iværtfall. Får mest sannsynelig en vifte imorgen eller på mandag, og ny skjermkortkjøler på tirsdag. Så dette går akkurat det. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Hvem vl ha update idag? Lenke til kommentar
settings Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) JEG VIL! skulle gjerne se hvordan siste lakeringa gikk. har jo ikke kommet en oppdate siden mars jo...(ja, jeg vet jeg er tørr) Endret 2. april 2012 av settings Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Da var to updates ute Lenke til kommentar
settings Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 kunne det være en ide og plasere oppdats i spoilere? nå må man laste hele siden fra oppdate nr1. med nettet mitt tar det sykt lang tid. Lenke til kommentar
settings Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 dritfett! da har jeg funnet ut at jeg skal modde et kabinett jeg også. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 Takker for de hyggelige tilbakemeldingene folkens Sitter her med to skjermkort nå, sliter litt med å få SLI til å funke da men. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 jo takk Kom på at det gamle hovedkortet mitt som jeg bruker nå ikke støtter det... Så jeg får vente til jeg får tak i nytt.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 ein update er ute Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Det er mindre irriterende å lese loggen hvis du legger gamle bilder i spoiler. Det tar lang tid å laste siden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå