BirgerCaC Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg lurer på hva jenter syntes når det gjeldet det med å ha hår på ballene og penis. Er det sexy eller er det bare ekkelt? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Liker du hår i maten? Det gjør nok ikke jenter heller Endret 22. februar 2012 av TMB 5 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Er ute etter seriøse svar! Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg liker at partneren har hår. Ikke veldig masse, men ikke veldig lite heller Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Personlig liker jeg best når det meste er tatt bort. Føler det litt "masete" når det er fult av hår. Men for all del - er ikke ekkelt hvis gutten ikke har barbert seg, det er bare litt mindre digg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Er ute etter seriøse svar! Det var faktisk helt seriøst... 2 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Spørs på jenta. Spørs på veksten. Ser det ut som om King Kong gjemmer seg i trusa kan det nok være lurt å nappe litt... 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Spørs på jenta. Spørs på veksten. Ser det ut som om King Kong gjemmer seg i trusa kan det nok være lurt å nappe litt... Det ser da ut som om det fungerte rimelig greit for King Kong. Men ja, dette varierer vel. Har hørt jenter si begge deler, men tror nok de fleste går for hårfritt. 9 Lenke til kommentar
ktmore Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hårfritt er greit - da er det lettere å leke med hele utstyret. Er også noen gutter som sier det føles bedre når man ikke har hår der. Det plager meg ikke når kjæresten ikke har barbert på en stund heller, så lenge det ikke er så langt at jeg får det i munn og nese. For meg går et par cm greit, så lenge det ikke er så langt at det forstyrrer meg fra å gjøre det jeg vil. Personlig, synes jeg det er bedre å ha noen med litt hår, men som lukter godt enn en som er glattbarbert, men lukter svette baller Lenke til kommentar
Lalita Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) . Endret 19. april 2012 av Lalita Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Er ute etter seriøse svar! Det var faktisk helt seriøst... Da er du en useriøs person Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg er ikke jente, men personlig kjører jeg "fella". Barber kun med hårene, da får du pittelitt igjen slik at hvis dama tar hånda ned i boksen din, så får hun den ikke opp 7 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg er en mann, men jeg foretrekker fitte med litt hår Veldig mye får kan jeg ikke fordra men litt hår og ikke noe hår er greit Lenke til kommentar
monoamine Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Så lenge mannen bryr seg om intimhygiene så spiller det ingen rolle om han har hår der nede eller ikke. Dog kan det være litt rart hvis han har tatt vekk absolutt alt, føles litt gutteaktig. Men det er faktisk ganske digg å stryke hendene over nybarberte baller. (Nå begynte jeg å fantasere litt her). Men det er vel ingen som har hår PÅ penis?!? Det er vel snarere rundt? DET hadde jo vært ganske udigg. Så for den som har det; FJERN FJERN FJERN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg